|
|
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
1C``大大個Happy BBQ  |
分類: 上課日 |
今日囧囧地,悶悶地........
今日便服日,魚魚約我一齊番學。
一開始就同我講佢中意范衍X
頂佢唔順,魚竟然話佢令仔! [] !
魚隻眼好有問題,去驗驗眼啦@ .@
最誇張系范衍x可以直接講埋住佢邊添``都唔知佢有冇問題
最後證實,個地址系錯GE@3@
今日BBQ超開心lo~
but我地個爐系最耐先點得着ge >3<
個爐系秦先點着[[當然有其他人幫手啦]]
靜香,你飛左佢系錯ge~
d人扔低我>^<
最後我、Pamela同Hody一齊燒一齊食
到7點之後
我地玩Game```系沙灘到
玩大電視bo```囧LO`系一個空曠and室外ge地方玩大電視
都有問題ge~
味到我地玩ge時候,我地系到講鬼故,不過似講笑話多d XD
高人話[[[從前果到有間學校{{指住碼頭果邊}}
我話[[[果到冇學校bo]]]
高人手舞足舞蹈好火咁講[[[都話從前囉``]]]
之後ar魚鬧我地
我味話系一個空曠and室外ge地方玩大電視系好有問題..
ar魚唔夠我講...最後玩尋寶....呢個仲囧
夜媽媽系海邊搵野,驚到爆
d男仔搵到ge系....碎片- . -
THEN``玩Killer...要單眼殺人,超難....
After that玩王子與屎.....
有次輸左果班男仔除3>////<
入面有着ge~~除左高人@///@好似露左少少XD
有次個王仔系Ryan兄,成班人以為系鰻魚,排曬去鰻魚到....
好彩我閃得快```排隊情況系....
Ryan > 姚卓X > 我 >李炳>其他同學
點知舊屎系李炳,李炳後面d人死曬...超好彩lo我XD
玩握手Killer ge時候,我點兩個Killer,我唔記得左,跟住比班同學鬧>^<
不過d同學幾嘈,好彩我味聲沙喈
臨走劈左d可樂,醉左xdd
BBQ後合照.......

有好多紅眼ar!!!
比cm ar!!!唔比cm我小心我用可樂灌醉你\ ~ /
|
| 發表時間:2010-02-11 11:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 52 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|