|
|
2010 年 2 月 12 日 星期五  |
花市  |
分類: 假期 |
今日第一日放假```
成日系屋企到種菇```
做左d功課,睇下我幾乖.V.
之後ar媽話去行花市
姐系媽祖廟,龍門居果頭ge工業區到啦
成少人.....
靜到爆...
唔系買風車就買氣球
有d雞蛋仔同格仔餅,唔令ge都
有隻燈好令,吹下佢識變色``
仲有d虎爪同老虎耳
都ok得意....
買左冰糖草莓```
真系好好好好好好好好好好X100000000000000000000000000000000 味ga!!!!!!!!!!!!!
好想食多枝0V0
行下行下
突然落雨
我同家姐都冇遮
搞到要同ar媽逼埋一把
超狼狽lo~
下左一下就冇,過雲雨-3333-
比個CM仔,請你食冰糖草莓^V^
|
| 發表時間:2010-02-12 09:16 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 52 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|