好耐冇po野bo```有冇d掛住我呢???遲d再up番之前失蹤做o既野先,嘻^V^
講番今日,竟然系我歷史上最down o既一日。唔使問啦,一定又系為左成績d野啦!^!冇錯勒,我暫時竟然有三科唔合格bo>^<
就系Maths+LS+IS....LS我35/80,我已經預左唔合格嫁勒...因為成班得9個合格,A班都系得10個ja~又何況一個白痴的我???
Maths,我本來已經都覺得自己會唔合格︿又中左.....>口<48/100....唉...連Maths都中埋.....唔死都冇用啦.....但系又覺得唔底bo差果兩分,勁唔gur lo系......ar媽冇咩特別咁話我,只系同我講要早d訓,乖乖地聽書咁就好勒......心情都好番少少....
IS,成班平均分系70.X我先得43.5.......突然覺得自己好自卑ar...昔日頭全頭10名o既我,竟然淪落成咁o既地步???我系唔系一個人黎嫁??我唔明點解我IS會肥lo````難度我唔系IS o既料???我有好多問題都唔明ar....我又點做呢??unburnt我又寫左unburn,其實我可以直接寫it is not very hot,咁味得lo``!!Physics我又寫左physic,冇左個s ja~咁就冇左兩分ar!!!!!!!!!我到底做卷果陣做緊d咩ar????
我din 啦!!!!!我覺得好對唔住自己ar!!!!!!!做成咁,仲可以出黎見人o既???
諗番系細個果陣,如果我好hea~成績中等,去一間中文中學,會唔會冇咁辛苦呢???細個果陣唔好咁出名,有咁透明變得幾咁透明,可能我自己唔會咁自責。無論點,我都覺得我自己好失敗,夠竟我系到做緊咩ar??上堂同蚊仔做緊咩ae??我系唔系short嫁???
ar媽琴晚同佢講果陣,冇鬧我,我反而覺得自己好衰.......更慚愧。如果ar媽叫我去補習,從此即刻反對o既我,我e+會毫不猶豫咁應承佢。成日話要專心上堂,努力讀書,差唔多得個講字,但系e+後侮lu~~~
突然間,好掛住小學,掛住簡單o既試卷,掛住所有同學,掛住easy o既學科。同學們,你地都好好。無論男女,我都記得你地曾經安慰過我,大家可愛o既笑容,一直搞gag沊我開心。安靜o既環境比我地專心上堂,間中搞下gag黎令我地冇咁悶。e+,哈...唔好講啦.......我想成績好,小學啦,咁就得lu~~~
LS叫我地唔好同人地比較,試問有邊個做到ar????我一直都想淨系同自己比較,但系周圍o既人,根本唔容許你咁做....哈哈..呃人o既>^<
e+衰左三科,都唔知geog,hist果d點算好......d同學個個都話唔緊要,你中史一定可以拉番高佢,哈,邊有可能ar???我中史都系得果85,你以為100ar??我想睇o既分,並唔系半年夾埋o既平均分ar!唔知幾時,我都咁緊張d分呢???唔合格,我一滴眼淚都冇流過,可能我知道自己系低死嫁!!!冇得可以唔開心,我e+只系希望唔好死得咁多科啦.......
|