呢幾日,因為星期六日放假,SO去左唱k relax..但原來去完更加唔relax=v=..唉!
今次日記可能長左d..請耐心觀看..最多比張Pac0舊相你地睇nar ,hahaha!
**********************************************************************************************
星期一朝早..因為我太遲起身,...so叫左母后車我番學xD-v-唔怕善帽xD..番到去雖然都係差唔多遲到...但係豪哥平時待人和
藹可親..so d miss ,ah sir見我未番到黎,就唔關門住hahaha..番到去黎個議表檢查,呵,但陰我唔到xD..過關上堂聽書,,..,.,咁就過
一日ger上午....
跟住中午12點幾到,我叫埋達,龍,fish,kin正一齊去幫潘文入去聖玫瑰..因為潘文之前入聖玫瑰讀初三,但因為個時話初三冇
位,,.搞到佢連門口都未入到就踢左佢走..所以今次我專登陪佢去報多次聖玫瑰..因為想當年Pac0係聖玫瑰人見人愛.miss一見到我就
追住我黎石,ah sir見到追住我黎加分..加上我係畢業生..so我幫佢,,應該會收掛..所以到左最後..梗係收左佢Nar xD!
跟住同佢地食lunch..食完lunch打比順...傾完之後,去左潘文屋企搞破壞xD..2點幾到搞完破壞係佢屋企訓下就教..訓訓下..屎
忽文冇那那開大腳踢左我落床..好才我都"批左佢幾爭"xD..大家冇數nar..ha
訓到五點幾去左第一次練聖若瑟校隊練波5點半至7點半...佢地話去一校到練..我新生黎ga mar,識q去咩..跟住去左慈幼巴士
站等車..叫左好多慈幼師"第"練完波..見番佢地..我覺得好冇面...跟住即刻打比人叫佢5點15分係華視古花園都等我,..可惜巴士叔叔唔爭
氣..我5點12分係慈幼巴士站搭車..5點15分都去唔到水坑尾個個站!!haha,你話係佢問題定係我問題xD!..搭搭下,天開始落大雨..個時心
諗..死lor,好大雨wor..點去ah..,加上我又遲到...個個野會唔會走左ga...? 係我心中充滿疑問! {我係咪呢排中文勁左好多xD} 跟住
5點半..我係水坑尾附近..因為我個時唔識去..又落緊大雨..去到華視古花園又唔係個個野..好無助...!!跟住打比兄長問佢聖若瑟一校
係邊..佢講d又唔講d.....
幾經辛苦..打左幾10個電話問人..終於到左..但係..最慘ger係..我到左都唔識入去..因為個到門口裝修緊..我唔肯定係咪個到..
但個時又落緊雨..我成身濕曬..連paco仔
都濕埋xD!-v-..跟住決定係聖若瑟一校門口等..睇下仲有冇d遲到ger..等左3個字..終於見
到一個肥仔遲到nar..跟住佢帶我入去..原來行多兩步就到..=0=! 我二話不說即刻o咀先!..跟住比個澳門隊教練罰做20下掌上壓...
跟住見到好多人..但原來全部都係a組!!=v=得5個係b組..計埋我@@打q咩...跟住a,b組分開練..我係b組練練下,.教練叫左我去a組
練..hahahahahaha...咁你地明唔明我想帶出d咩?xD! 唔明可以留cm問ga! xD!..跟住練完..呀叔話今晚佢搞生日..搞唱k.但我聽
日番學wor佬細..點去r@@! ..跟住打比達哥叫佢車我番屋企..ha. 我幫佢作左句" 歸家的一刻有達哥車 "! {改編南瓜車} ha
跟住番到home除鞋,除3,食飯,沖涼,著3,開冷氣,開電視,開電腦,then關電視,關電腦..then上床.......訓教xd,係唔係好無聊xD!
完
*******************************************************************************************
