PacO 's Life Style◆

聖若瑟一校=,=

 

         呢幾日,因為星期六日放假,SO去左唱k relax..但原來去完更加唔relax=v=..唉!

今次日記可能長左d..請耐心觀看..最多比張Pac0舊相你地睇nar ,hahaha!

**********************************************************************************************

        星期一朝早..因為我太遲起身,...so叫左母后車我番學xD-v-唔怕善帽xD..番到去雖然都係差唔多遲到...但係豪哥平時待人和

藹可親..so d miss ,ah sir見我未番到黎,就唔關門住hahaha..番到去黎個議表檢查,呵,但陰我唔到xD..過關上堂聽書,,..,.,咁就過

一日ger上午....

        跟住中午12點幾到,我叫埋達,龍,fish,kin正一齊去幫潘文入去聖玫瑰..因為潘文之前入聖玫瑰讀初三,但因為個時話初三冇

位,,.搞到佢連門口都未入到就踢左佢走..所以今次我專登陪佢去報多次聖玫瑰..因為想當年Pac0係聖玫瑰人見人愛.miss一見到我就

追住我黎石,ah sir見到追住我黎加分..加上我係畢業生..so我幫佢,,應該會收掛..所以到左最後..梗係收左佢Nar xD!

         跟住同佢地食lunch..食完lunch打比順...傾完之後,去左潘文屋企搞破壞xD..2點幾到搞完破壞係佢屋企訓下就教..訓訓下..屎

忽文冇那那開大腳踢左我落床..好才我都"批左佢幾爭"xD..大家冇數nar..ha

         訓到五點幾去左第一次練聖若瑟校隊練波5點半至7點半...佢地話去一校到練..我新生黎ga mar,識q去咩..跟住去左慈幼巴士

站等車..叫左好多慈幼師"第"練完波..見番佢地..我覺得好冇面...跟住即刻打比人叫佢5點15分係華視古花園都等我,..可惜巴士叔叔唔爭

氣..我5點12分係慈幼巴士站搭車..5點15分都去唔到水坑尾個個站!!haha,你話係佢問題定係我問題xD!..搭搭下,天開始落大雨..個時心

諗..死lor,好大雨wor..點去ah..,加上我又遲到...個個野會唔會走左ga...? 係我心中充滿疑問! {我係咪呢排中文勁左好多xD} 跟住

5點半..我係水坑尾附近..因為我個時唔識去..又落緊大雨..去到華視古花園又唔係個個野..好無助...!!跟住打比兄長問佢聖若瑟一校

係邊..佢講d又唔講d.....

        幾經辛苦..打左幾10個電話問人..終於到左..但係..最慘ger係..我到左都唔識入去..因為個到門口裝修緊..我唔肯定係咪個到..

但個時又落緊雨..我成身濕曬..連paco仔都濕埋xD!-v-..跟住決定係聖若瑟一校門口等..睇下仲有冇d遲到ger..等左3個字..終於見

到一個肥仔遲到nar..跟住佢帶我入去..原來行多兩步就到..=0=! 我二話不說即刻o咀先!..跟住比個澳門隊教練罰做20下掌上壓...

跟住見到好多人..但原來全部都係a組!!=v=得5個係b組..計埋我@@打q咩...跟住a,b組分開練..我係b組練練下,.教練叫左我去a組

..hahahahahaha...咁你地明唔明我想帶出d咩?xD! 唔明可以留cm問ga! xD!..跟住練完..呀叔話今晚佢搞生日..搞唱k.但我聽

日番學wor佬細..點去r@@! ..跟住打比達哥叫佢車我番屋企..ha. 我幫佢作左句" 歸家的一刻有達哥車 "! {改編南瓜車}  ha

      跟住番到home除鞋,除3,食飯,沖涼,著3,開冷氣,開電視,開電腦,then關電視,關電腦..then上床.......訓教xd,係唔係好無聊xD!

*******************************************************************************************

發表時間:2008-07-15 03:30 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


loansToT 於 2021-05-14 10:38 PM 發表:
advance america cash advance grand rapids Payday Loans Check Cashing Burlington Ma , cash advance with bill me later cash advance fort collins
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ret_Neirl 於 2021-05-10 10:31 PM 發表:
We accept BitCoin - buy isotretinoin online cialis diario contraindicaciones
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kaInare 於 2021-05-06 03:57 AM 發表:
cialis bedre enn viagra buy cialis in france cialis 30 giorni
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sin' 於 2008-07-20 05:44 PM 發表:
Paco仔.
俾個CM你.!
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pacohou 於 2008-07-20 05:16 PM 發表:
 細K ---haha,比你睇咪算好lor xd
KaRIN1994 ---係好慘r rinrin xd!
MON ---食屎mon xD!
gobichao ---係想帶出我勁得制xd
sue614 ---ha,琴日好似見到你
LEI1995 ---thq
SIN ---唔係手球lor=0=!係籃球lor@@
pong_520 ---thq
小飛=) ---ha,還可以吧
Sanian ---下?!?@@ha
chaoi9420 ---thq
WInG_115 ---thq~
yan654321 ---ha,你明ah? xd!
OX123 ---笑k死,個k代表咩r? xd!
people_1314 ---冇病親~ha
KWan_Angel ---thq美女xd
BKam ---ha,多謝你xd
Leongwengi ---多謝波姐
Teng x 2 ---白婆婷xd
Luc_chon ---唔該李魚
lam_2 ---lam妹妹,paco仔咁強邊會冷親ah?ha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lam_2 於 2008-07-20 04:55 PM 發表:
Paco仔有無冷親ah ^_^?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Luc_chon 於 2008-07-20 04:37 PM 發表:
CM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Teng x 2 於 2008-07-20 11:32 AM 發表:
見你咁慘...
俾個cm你啦 '"
白痴paco___XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Leongwengi 於 2008-07-19 04:12 PM 發表:
比個cm你la~!!xd‵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BKam 於 2008-07-19 12:17 AM 發表:
你打d野好搞野a""
cmcmcm值得比你la..''=v="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 45
累積人氣: 50675
每月文章