PacO 's Life Style◆

2010-01-14

 

又差唔多成成個月冇打Qz啦~

可能係因為facebook既出現,不過其實主要我都係懶ja

呢個禮拜日日放完學都出大陸按摩

按到差唔多要衝關..雖然成日去好貴..不過真係好舒服~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

籃球學界終於完左啦~

結果又係冇得出線..我去親邊 戈間學校都係冇得出線 

海星上年第四名..但係今年線都出唔到..係咪我問題? 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

派左成績表啦~

我考第4 xd  不過全班21人-__-

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

上上星期日去左殘奧運動會做義工..做完即刻去賽波

好忙好忙 不過好充實xd

 

 上次去殘奧做義工D相`

 

 

 

 

 

 

 

 朋友們比番你地既tel我~ 

發表時間:2010-01-22 08:17 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


nik0927 於 2010-02-11 09:57 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Queena3_3 於 2010-02-11 12:44 PM 發表:
-* cOmMeNt''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VinsonLove 於 2010-02-09 06:35 PM 發表:
習慣就好 習慣就好
是我選擇不打日記的好處,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laibo421 於 2010-02-07 01:33 AM 發表:
c0mment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ShADoW45 於 2010-01-29 12:42 AM 發表:
`. Pac0'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



milk119 於 2010-01-25 12:00 AM 發表:
傻仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hang0521 於 2010-01-24 12:30 PM 發表:
Paco你好野牙!!!
按摩唔預我!!!
CMCM!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



candy199195 於 2010-01-23 07:49 PM 發表:
有時都覺得打blog幾悶@@
不過又好似上左引甘~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah03 於 2010-01-23 02:19 PM 發表:
cm(:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tu2_1104 於 2010-01-23 01:29 AM 發表:
型.黃色!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 9
累積人氣: 50695
每月文章