上星期係我係聖若瑟係第一個練波星期...星期一唔識去so遲到罰做掌上壓..星期二到星期四係咁上堂已經夠攰,仲要日日去練
波..唔去又唔得個下先痛苦....!!! 跟住星期五我自己放自己一日假xd
星期五個日去左dada屋企打雀...同kin,da,庭,肥俊打,,呵,冇計,Pac0係雀神,一次過嬴番曬之前輸個d xD!..跟住打到12點
幾..去左唱k...去完第一場之後,去左san姐個場..唔好玩-__________- 跟住番home@@!
星期六訓到3點到,.同da,kin,肥俊出大6剪hair..係佢地剪...我而經剪冇可剪na......都唔係ger,我都仲有一度可以剪ger!
hahaha.. 諗去邊r你地??!!?
跟住食dinner..then按摩去~
按摩ger時候..kin次次都有個美女幫佢按-___-幫我按個個次次都係次等貨色xd..不過我個個好好玩xd..乜都講得..不過我最
記得就係當佢幫我按腳ger時候..我口快快講左..: 大力d nar..未食飯咩...! 佢二話不說即刻禁左我舊小腿機縮左落個大比到..嘩,痛
到......
不過總括黎講都唔錯..不過佢就係咸濕左d xD! -v-成日抽paco仔水xd...跟住番到黎去盛記食左d野,見到michelle..食飽就
去芯芯個場..boz佢搞生日=0=! 一開頭唔係幾好玩..但後尾都開始好玩..不過我做左waiter咁制..比佢地點做個樣做個樣@@!
到左最後..唔知邊條友又叫多一筒百威.. 簡直膠! 跟住我連的士錢都比埋出黎....到最後都夠..!!不過我又冇錢飛的=0=喂有
等到6點幾搭巴士..xd..雖然勁攰..不過都ok好玩...
跟住訓到今日3點到..起身online..呢星期都好少online,boz好攰ah...跟住同個小妹妹傾msn xD! 人仔細細就咁串xd
***************************************************************************************
講番上星期ger番學d野先xd..唔知星期2定星期3...好似係上數學堂..因為個數學呀sir係我地班主任..但因為佢教d野冇人明..
份人又好似圾下圾下咁..xd,又咁岩我地呢個夏令班除左我地...仲有一名女生xd..樣子一般..不過身材了得@@haha! 咁岩呀sir又偏
左佢坐我前面..so我就拉左幾個人一齊玩撩女遊戲xd...玩家包括Pac0,龍,fish,吳x陽.仲有3個唔記得左叫咩名..猜包剪凸.,第一次輸
左撩佢講野xd..點知..唔好才ger我輸左@@!,跟住就撩佢講野na..跟住諗諗下星期五好似有數學test,就扮野問佢..: hi,靚女同學..
星期五數學test wor,你識唔識ah!? 跟住佢話 :唔識! 我話:咁你洗唔洗人教你ah? 佢話唔洗,我話:咁你想唔想我教你ah ?
hahaha, 跟住佢就唔敢正視我又偷偷望左我一眼又講多次唔洗xd .,哈哈,跟住第2次,第3次就問佢羅msn and電話..hahaha,但都唔係我
輸.如果我輸就唔好玩na,因為一定羅到xd! hahahaha,跟住後尾玩多一陣落堂冇得玩na ,就黎番完夏令班na..ha!