PacO 's Life Style◆

夏令班考試

 

    呢幾日都係番學聽書.悶到嘔電

 *****************************************************************************************

        跟住琴日派左中文,52分@@! 高呢xD.          我冇溫過wor! 唔洗講野但一定要讚我..! xd

        跟住再派埋數學...好膠! 個時測完數學個時呢,個個都話唔識,羅梗0分! 但全班冇個0分! 再派埋落去.個個唔係8字頭就9字頭,

真係吹字頭=0=! 跟住有個野因為羅7字頭好開心,周圍講.跟住ah sir幫佢係全班講左出黎,xD,個時真係笑死...

         再派派下.,因為我真係唔識,我一條都做唔到....跟住我就問同我一齊係聖玫瑰d同學,問佢地識唔識,佢地又話羅梗0分(fish&

龍)...點知佢地一個羅10分.一個羅5分! 嬲到我爆炸..到左派我個張na.個時我係ah sir接過份卷..當場o左咀..係大O !! 竟然有3分

^^!!!!! ha,真係有d唔開心ger開心xd.個ah sir一望到我羅3分都咁開心,一手羅左我張卷,用中指指住個 3 分黎舉高隻手話 : 羅x豪同學

羅到全班最低分.我見佢咁開心,就比同學分享下,睇下你張白卷Nar!] 我個時除左講多謝我都唔知仲可以講咩..

        跟住今日考試..但係我都係去左打通霄麻雀,打到凌神6點番屋企訓左一粒中番學=0=因為如果唔係咁的話我驚會遲到..因為遲

到唔比exam ga好似...

       聽日仲有兩科,英文同地理,=0=

         附問: 邊個有聖玫瑰F2 舊書ah?

  

******************************************************************************************

                                                          CM xd.

發表時間:2008-07-24 01:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


pacohou 於 2008-08-02 04:19 PM 發表:
冇漏掛-v-xD,漏左提我~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pacohou 於 2008-08-02 04:18 PM 發表:
siucrazyshan ---thq
bforbu ---嗯~
Dada_carlos ---閉閉na xD!
牙詩' ---ha!好^^
GONO~ ---haha.好好xd
Sin' --- @@!
sue614 ---ha.算高ga na呢次xd
teresambc ---算吧na,令妹xd
plannycheng ---野人妹a__a"""""
kei66390227 --- thq-v-
KaRIN1994 ---ha,改良緊xd
manzi_hin ---20分收被唔該xd
lam_2 --- 今日天氣咁好xd
kinfai415 ---ha,驚緊@@!
tu2_1104 ---thq
Leongwengi ---咁你快d羅個個分xd
Siuyani ---岩左抄你個條xd講笑
yoyo129 ---差唔多na xd
BaBe821 ---thq babe xd
Sin' --- ......................
♥--wing ---閉閉na~xd
chaoi9420 ---thq
ladaymoon ---太令na實在xd
BaBe821 ---ha,好ah^^
Teng x 2 ---haha咁你一定要日日黎na xd
panx2 ---ha,thqsunnyick ---比緊~
pandaieng ---多謝=]
pong_520 ---thq
KICO0807 ---哈,你好 多謝xd
-SAIIAN. ---閉閉na xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



-SAIIAN. 於 2008-08-01 11:04 AM 發表:
paco佬你好低b lor!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KICO0807 於 2008-08-01 02:37 AM 發表:
Comment!:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pong_520 於 2008-07-31 11:41 AM 發表:
比個靚靚cm你吖...
加油....^^...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pandaieng 於 2008-07-30 08:16 PM 發表:
留言比細佬先@v@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sunnyick 於 2008-07-30 01:37 PM 發表:
俾心機la..........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



panx2 於 2008-07-29 01:08 PM 發表:
COMMENT =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Teng x 2 於 2008-07-29 03:27 AM 發表:
哈 ~
死白痴paco...
唔開心睇你個blog都開心番...
on居佬 xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BaBe821 於 2008-07-28 08:21 AM 發表:
我又黎啦'! 加左你做好友na'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 36
累積人氣: 50666
每月文章