呢幾日都係番學聽書.悶到嘔電
*****************************************************************************************
跟住琴日派左中文,52分@@! 高呢xD. 我冇溫過wor! 唔洗講野但一定要讚我..! xd
跟住再派埋數學...好膠! 個時測完數學個時呢,個個都話唔識,羅梗0分! 但全班冇個0分! 再派埋落去.個個唔係8字頭就9字頭,
真係吹字頭=0=! 跟住有個野因為羅7字頭好開心,周圍講.跟住ah sir幫佢係全班講左出黎,xD,個時真係笑死...
再派派下.,因為我真係唔識,我一條都做唔到....跟住我就問同我一齊係聖玫瑰d同學,問佢地識唔識,佢地又話羅梗0分(fish&
龍)...點知佢地一個羅10分.一個羅5分! 嬲到我爆炸..到左派我個張na.個時我係ah sir接過份卷..當場o左咀..係大O !! 竟然有3分
^^!!!!! ha,真係有d唔開心ger開心xd.個ah sir一望到我羅3分都咁開心,一手羅左我張卷,用中指指住個 3 分黎舉高隻手話 : 羅x豪同學
羅到全班最低分.我見佢咁開心,就比同學分享下,睇下你張白卷Nar!] 我個時除左講多謝我都唔知仲可以講咩..
跟住今日考試..但係我都係去左打通霄麻雀,打到凌神6點番屋企訓左一粒中番學=0=因為如果唔係咁的話我驚會遲到..因為遲
到唔比exam ga好似...
聽日仲有兩科,英文同地理,=0=
附問: 邊個有聖玫瑰F2 舊書ah?
******************************************************************************************
CM xd.