|
開學=v= |
|
之前d唔記得拉xd . 新ger學年新ger開始, 高中生涯開始了xp!!! @@
今日起身就8點3,點知比呀哥塞住個廁所..我9點中先入得去-3-, 但係我番9點半,你話有咩可能唔遲到xD...遲到要係門口
企成個月咁制..聽d ah sir吹水吹到個頭都痛埋..跟住入課室..班主任分個D班ger職務...我聽到即刻縮埋一角..點知佢話有一個位想
新生做..我當場0曬左..咁跟住佢話由新生個幾個抽,.係佢自己抽-3-..一抽就即刻達左我朵...我樣子帶點微笑又顯示出萬分無奈XD...
你估個個係咩位?! 個個係 "總務" 唔好聽咁講姐係打雜@@!!!!!!!!! 咁跟住放學...同呀勁佢地成班食飯..食完剪頭髮買
書,跟住去潘文屋企訓下就教- - 跟住bk hm 打blog! xD ,剪左頭髮..去相xD ,唔好話我吹水唔po相拉@@xD
|
| 發表時間:2008-09-01 06:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bforbu 於 2008-09-13 12:37 PM 發表:
cmmm
|
網主回覆
thq Posted at 2008-09-13 07:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thq! Posted at 2008-09-13 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
傻豬xp Posted at 2008-09-13 07:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thq! Posted at 2008-09-13 07:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
KEIIAN 於 2008-09-08 03:59 PM 發表:
com2ent
|
網主回覆
thq美女xd Posted at 2008-09-08 07:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
做咩鬧我xd Posted at 2008-09-08 07:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thq美女xD! Posted at 2008-09-08 07:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha係ah
你冇ah? xD Posted at 2008-09-08 08:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thq 6xd Posted at 2008-09-08 08:06 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2008-09-08 07:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|