|
番學=暑假 haha! |
|
呢幾日都係番學練波番學練波,不過真係好似放暑假...因為我星期一同星期二番10點半,跟住1點半番到6點2=v= 星期三,
四,五番1點半到6點2.,..最o咀ger係星期六...你地估下番幾點@@! 我地星期六冇那那同我番8點@@!!!!!!!!!!!!!!!係8點!!=v=
試問平時晏起 身,星期六點番8點...
就係因為咁晏番學..所以夜晚11點幾12點到,就同廢正去打機...打完就做正經野再食消野xD ..日子樂得清閒,呵haha
****************************************************************************************
各位中秋節又黎拉! 祝你地萬事如意,心想事成,龍精虎猛,大吉大利,最後加句
中秋節快樂^^!
我咁好口,你地冇理由唔留cm ga可! xD
**********************************************************************************************
同廢正食消夜ger殘樣-vvv- 
|
| 發表時間:2008-09-13 07:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
廢政 於 2008-09-23 10:21 PM 發表:
死啦paco 洗唔洗post相呀
|
|
|
Sam' 於 2008-09-16 02:13 PM 發表:
comment'
|
|
|
OX123 於 2008-09-14 05:10 PM 發表:
HAHA~,,,COMMENT 比你,,, 中秋節快樂喔'~^^
|
|
|
RIO 於 2008-09-13 07:16 PM 發表:
話你個樣真係好殘bo=,=
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|