PacO 's Life Style◆

番學=暑假 haha!

 

             呢幾日都係番學練波番學練波,不過真係好似放暑假...因為我星期一同星期二番10點半,跟住1點半番到6點2=v= 星期三,

四,五番1點半到6點2.,..最o咀ger係星期六...你地估下番幾點@@!  我地星期六冇那那同我番8點@@!!!!!!!!!!!!!!!係8點!!=v=

試問平時晏起 身,星期六點番8點...

            就係因為咁晏番學..所以夜晚11點幾12點到,就同廢正去打機...打完就做正經野再食消野xD ..日子樂得清閒,呵haha

****************************************************************************************

               各位中秋節又黎拉!       祝你地萬事如意,心想事成,龍精虎猛,大吉大利,最後加句

      中秋節快樂^^!

我咁好口,你地冇理由唔留cm ga可! xD

**********************************************************************************************

同廢正食消夜ger殘樣-vvv-

 

發表時間:2008-09-13 07:02 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


廢政 於 2008-09-23 10:21 PM 發表:
死啦paco 洗唔洗post相呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Luc_chon 於 2008-09-16 03:35 PM 發表:
CM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sam' 於 2008-09-16 02:13 PM 發表:
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OX123 於 2008-09-14 05:10 PM 發表:
HAHA~,,,COMMENT 比你,,,
中秋節快樂喔'~^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo129 於 2008-09-14 12:42 PM 發表:
說真你的樣殘了很多!
不介意的可!哈xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo129 於 2008-09-14 12:41 PM 發表:
好耐沒來喇!
sorry=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BaBe821 於 2008-09-14 11:30 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



julient 於 2008-09-14 02:10 AM 發表:
你靚仔過廢正WO~~~~

肥MA留
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RIO 於 2008-09-13 07:16 PM 發表:
話你個樣真係好殘bo=,=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 48
累積人氣: 50734
每月文章