|
2008-09-25 |
|
今日番學差D遲到,一入到門口比個8婆捉頭髮..同我傾左半個中佛計,佢終於頂唔順放我走xd..係連佢自己都頂唔順
佢自己所講ger野!!!xD..跟住番學等放學..then..放學c徒同捉棋黎接我放學陪佢地買3.. 買完之後佢地去m記放水..我係門口等..撞
到pat beee ,haha..傾左一陣之後佢同佢條仔走左..跟住我同佢地行多陣,番屋企-3-
番學個樣好殘ah................................................... 
|
| 發表時間:2008-09-25 09:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
朱古力CAT 於 2008-10-02 07:19 PM 發表:
FISH-口-|||
|
|
|
kimberley28 ---好 , 十分謝xd sarah03 ---夠簡易!xd w2n94910 ---好文法ha thq jJ789 --- 謝@@! BowieOmygod3 ---thq ^ ^ alson789 ---thz tu2_1104 --- @@ thq chungemily ---收到xd thq Siuyani ---多謝多謝
|
|
|
jJ789 於 2008-09-29 03:45 PM 發表:
C,M...
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|