|
好攰ah..@@ |
|
呢幾日都攰攰攰@@........ 星期三同彊屍and抽筋去左唱k..ok好玩..有靚女xp! 後尾到4點幾...比人搞點左-3- 訓左半粒中@@..6點到番到屋企...嘔到就死@@! then 訓多幾粒中番學xd..@@
跟住星期五我地對教業xd..你地估邊隊嬴? 教業有1個澳門隊好似..全部都好高...不過最後我地都嬴左 42:39,,我入左10幾分到拉~ xp 不過個球證幫佢地個邊,如果唔係可以再嬴多d ga! hahahahahahaha
賽完同達成班舊同學飲野..飲完就睇四大名捕...有d膠膠地個ending@@
去近照-3-

|
| 發表時間:2008-10-25 01:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
德' 於 2008-10-29 12:05 AM 發表:
7頭文bor'ka 唉'舊同學飲嘢冇我份'唉
|
|
|
rio 於 2008-10-28 07:11 PM 發表:
CM!!!!!!!
|
|
|
Luc_chon Raimepig tu2_1104 SHOTMAY gobichao arNammmm 牙詩' ccw116 ydniC625 SINSIN0205
thz all
|
|
|
ccw116 於 2008-10-27 12:49 AM 發表:
cm
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|