PacO 's Life Style◆

又比人屈出貓ah!!!!!

 

我冇出貓!

今日考試..兩科都唔識..30分到拉..跟住係第二科考試途中..有個miss叫我搵中文老師..跟住考完搵佢..上到去..佢問我知唔知發生咩事..我話唔知..佢話..畫公仔洗唔洗畫出腸ah..我話..咁我真係唔知ah mar! 佢話:你默書個時做過d咩ah! 我話咩都冇做過ah...佢話你肯定..(其實我個時係有睇前面個個一眼..但係係睇唔到...加上個個位個中文老師係冇可能睇到我) 跟住我是但咁話...係係係..我係有睇前面個個...佢話咁ja咩..? (原來佢唔知我睇前面個個..) 跟住未考之前有個野比左張貓紙我..但係我擺左落庫袋..冇羅出黎!我又以為佢見到個個野比張貓紙我..跟住我就話..係係係..我係有張貓紙..但係我擺係庫袋...佢又話咁ja咩? 跟住我真係諗唔到拉...我就問佢咩事..佢就話我換紙..(ja係張默書卷.,佢係默書之前張張默書卷都會簽佢個名係加右上角..)佢就話我張默書卷同其他人唔一樣..我就話,,我冇換紙ah..張紙傳左落黎我就做拉..(我係坐最尾)佢死都話我換紙出貓...但係呢樣我一定冇..我個時完全冇出過貓..除左睇前面個個..我係睇唔到ger..張貓紙又係庫袋冇羅出黎..所以我冇出貓咁制..佢話我換紙..我唔知係咪佢咁岩冇簽我個張定點..但係我一定冇換紙出貓!!

that's all..

發表時間:2008-11-24 06:52 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


DICK_KG 於 2008-11-29 08:19 PM 發表:
COMMENT FOR YOU~我係小燊~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



onlyHERO 於 2008-11-29 07:19 PM 發表:
重有.....
我個fd 同你同一日生日 !!
哈哈 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



onlyHERO 於 2008-11-29 07:08 PM 發表:
佢吾比自己簽漏左ga ?? 佢都ok 勁 !!
好慘a !!! 支持你 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zoe_promise 於 2008-11-29 01:08 PM 發表:
有冇搞錯啊..咁屈小paco都有ge..
XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



rainie_101 於 2008-11-29 10:46 AM 發表:
路過ComMenT`咁慘:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keroro_luv 於 2008-11-28 10:36 PM 發表:
白痴..ha .咁都比人話!
不過李小燕係咁!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carmenbb227 於 2008-11-28 07:30 PM 發表:
cm ^3^"
佢咁衰`打佢Pat pat.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p28223305 於 2008-11-28 04:47 PM 發表:
comment.'
你聖記架.
邊個miss屈你.?
曾國塋?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MOON'XG 於 2008-11-28 12:03 PM 發表:
COM>.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hongkajune 於 2008-11-28 02:25 AM 發表:
CM V____V
我考試伶本書出黎做都無人話 .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 17
累積人氣: 50492
每月文章