|
又比人屈出貓ah!!!!! |
|
我冇出貓!
今日考試..兩科都唔識..30分到拉..跟住係第二科考試途中..有個miss叫我搵中文老師..跟住考完搵佢..上到去..佢問我知唔知發生咩事..我話唔知..佢話..畫公仔洗唔洗畫出腸ah..我話..咁我真係唔知ah mar! 佢話:你默書個時做過d咩ah! 我話咩都冇做過ah...佢話你肯定..(其實我個時係有睇前面個個一眼..但係係睇唔到...加上個個位個中文老師係冇可能睇到我) 跟住我是但咁話...係係係..我係有睇前面個個...佢話咁ja咩..? (原來佢唔知我睇前面個個..) 跟住未考之前有個野比左張貓紙我..但係我擺左落庫袋..冇羅出黎!我又以為佢見到個個野比張貓紙我..跟住我就話..係係係..我係有張貓紙..但係我擺係庫袋...佢又話咁ja咩? 跟住我真係諗唔到拉...我就問佢咩事..佢就話我換紙..(ja係張默書卷.,佢係默書之前張張默書卷都會簽佢個名係加右上角..)佢就話我張默書卷同其他人唔一樣..我就話,,我冇換紙ah..張紙傳左落黎我就做拉..(我係坐最尾)佢死都話我換紙出貓...但係呢樣我一定冇..我個時完全冇出過貓..除左睇前面個個..我係睇唔到ger..張貓紙又係庫袋冇羅出黎..所以我冇出貓咁制..佢話我換紙..我唔知係咪佢咁岩冇簽我個張定點..但係我一定冇換紙出貓!!
that's all..
|
| 發表時間:2008-11-24 06:52 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
重有..... 我個fd 同你同一日生日 !! 哈哈 !!
|
|
|
佢吾比自己簽漏左ga ?? 佢都ok 勁 !! 好慘a !!! 支持你 !!
|
|
|
keroro_luv 於 2008-11-28 10:36 PM 發表:
白痴..ha .咁都比人話! 不過李小燕係咁!
|
|
|
comment.' 你聖記架. 邊個miss屈你.? 曾國塋?
|
|
|
MOON'XG 於 2008-11-28 12:03 PM 發表:
COM>.
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|