|
2008-12-14 |
|
呢排都係番學冇咩特別.....
星期五放早同左楊家俊佢地去左打波...打得幾爽xd 有條友超屈機xd
星期六番早番8點-_- dum曬春xd...跟住去左潘文屋企個頭食野..食完去我屋企挑數瑪暴龍xd
夜晚搵番simon同南哥去左廢正生日,...幾好玩..不過飲左好多xd 你班死野下次到我隊你地xd
派左成績表...成績你地睇下拉唉-_-
仲收埋封warning letter t^t
中屎呀sir我就斬你ga拉出到份卷咁難xd


|
| 發表時間:2008-12-14 03:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
這 個 是 尒 的 最 後 一 個 cM v3v;`
有 緣 再 見 v3v;`
|
|
|
~南~ 於 2008-12-16 11:07 PM 發表:
數學21分都比你拎到咁屈機@.@
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|