PacO 's Life Style◆

星際hotel記

 

    例句 :: 前幾日d唔記得曬拉..打番最近ger...

今日星期五..就黎放聖誕...仲要番埋下星期一.......=  =!!

 跟住放學就去搵jacky去呀希hm打雀...jacky爆曬豬...呀希大翻生..抽筋輸失少少..我又係大輸家@@!!!!!!!!!!!!!!!!

跟住就去左星際hotel玩...頂= =我校服都冇換囉...就去左...不過真係幾好玩  ,,景色好靚 ,個廁所都有feel過人..因為係豪華room xD!

跟住第2朝訓醒就那那聲番屋企訓教= =點知個個係咁打黎嘈到訓唔到-____________-

跟住7點落去打波...而家等潘文過黎..去相!

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2008-12-20 06:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


Raimepig 於 2008-12-27 01:13 PM 發表:
Ha-*v*- 真有米WA-*V*- Merry Christmas-*v*- xd,, cm for y0u-*v
*-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katy0426 於 2008-12-27 01:26 AM 發表:
CoMMenT._.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lonely_Milkk 於 2008-12-25 12:12 AM 發表:
- F3B AH'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



p28223305 於 2008-12-24 11:04 PM 發表:
WELL.'
commEMNT.'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CK502 於 2008-12-24 02:22 AM 發表:
哇.原來你知GA .HA
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Lonely_Milkk 於 2008-12-23 11:11 PM 發表:
- 同校令仔@_@ comment
- 你咩班架'!?=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



camen1314 於 2008-12-23 09:32 PM 發表:
cm=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



people_1314 於 2008-12-23 04:24 PM 發表:
` CM. 哈哈. H0TEL.A________A''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



niko9376 於 2008-12-23 03:57 PM 發表:
@v@唔夠你忙
連反屋企換3時間都冇'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



viviana1992 於 2008-12-23 03:50 PM 發表:
(= C0MMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 48
累積人氣: 50596
每月文章