|
情人節 |
|
年年情人節都冇情人, 唔知呢個係咪公式黎既xd
好耐都冇打blog拉,因為呢期成日練波..為聯賽做好準備! 又攰..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
第二段成績又出左...又科科肥..咁落去唔掂,實升唔到-,- 死浸信又唔收豪哥t^t ,一見到操行丙下狅叫我收被, 冇人性~遲d post埋將第二段成績表..有進步傢我! 不過都係差d準成度xd
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
要轉校la,,有咩學校好介紹? 有既單聲xd
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
最後祝白色情人節快樂~

殘呀殘xd
|
| 發表時間:2009-03-13 11:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
浸信刀唔收我.= = 我交表果日好似見到你同個女仔去交.
|
|
|
b4843 於 2009-03-19 09:46 PM 發表:
係LO.,海星啦..我丙都下收 xD Welcome.. c0mment
|
|
|
WAI'* 於 2009-03-15 11:42 PM 發表:
EM拉 ' em一定收你嫁 @v@ '
|
|
|
PINK0 於 2009-03-15 11:26 PM 發表:
白色情人節快樂 ^^
|
|
|
' 你操行又係丙下ah!?' ' xd' 我丙上' 嘻嘻=]' ' 轉高美士拉' 50分就合格' 嘻'
|
|
|
sue614 於 2009-03-14 02:28 PM 發表:
白色情人節快樂 'v' 又轉學校牙?!'
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|