PacO 's Life Style◆

情人節

 

                     年年情人節都冇情人, 唔知呢個係咪公式黎既xd

 

好耐都冇打blog拉,因為呢期成日練波..為聯賽做好準備! 又攰..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

第二段成績又出左...又科科肥..咁落去唔掂,實升唔到-,- 死浸信又唔收豪哥t^t  ,一見到操行丙下狅叫我收被, 冇人性~遲d post埋將第二段成績表..有進步傢我! 不過都係差d準成度xd

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

要轉校la,,有咩學校好介紹? 有既單聲xd

 

 

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

最後祝白色情人節快樂~

 

 

殘呀殘xd

發表時間:2009-03-13 11:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


WinG0606 於 2009-03-21 12:19 PM 發表:
浸信刀唔收我.= =
我交表果日好似見到你同個女仔去交.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



b4843 於 2009-03-19 09:46 PM 發表:
係LO.,海星啦..我丙都下收 xD
Welcome..
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WAI'* 於 2009-03-15 11:42 PM 發表:
EM拉 '
em一定收你嫁 @v@ '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PINK0 於 2009-03-15 11:26 PM 發表:
白色情人節快樂 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BaBe821 於 2009-03-15 07:00 PM 發表:
Pa哥,高美士係最明志既選擇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



caiSome 於 2009-03-14 08:50 PM 發表:
世界末日咪冇人情lOr^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nomibabii 於 2009-03-14 06:50 PM 發表:
' 你操行又係丙下ah!?'
' xd' 我丙上' 嘻嘻=]'
' 轉高美士拉' 50分就合格' 嘻'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



arNammmm 於 2009-03-14 03:50 PM 發表:
我幫你收佢被 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



teresambc 於 2009-03-14 02:55 PM 發表:
浸信收好少人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sue614 於 2009-03-14 02:28 PM 發表:
白色情人節快樂 'v'
又轉學校牙?!'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 17
累積人氣: 50565
每月文章