|
就黎生日拉! |
|
琴日朝早番學校歌唱比賽..鬼火咁早= = 放學搵膠文買衫食野....買左一件超級超級超級唔低既衫囉-,-
then夜晚搵埋c徒去食野,,又係食左一間超超超超級唔低既野囉=v= then再去睇龍珠xd 睇到火都出埋黎..一路睇d火一路燒xd 又係唔低既,哈~
then 搵埋抽筋 去左 歐文生日 ,d人好大個xd 比條女同華哥隊到我就死咁制
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4月4日 16歲生日啦!
4月3晚(星期五)搞... 4月4日係星期六加清明節...so大家唔洗為番學而煩..........去搞唱k....去邊搞,msn add我 or打比我問~
我年年生日個個都話去拜山又姓...希望今年你地可以既盡量既都黎啦
指定人物 :: 南哥,兩膠文,抽筋,jacky,c徒,sunny
其他去既留留cm通知聲唔該xd

個時"足"完隻眼=v= 搞到影成咁xd

個時"足"完隻眼=v= 搞到影成咁xd
|
| 發表時間:2009-03-22 05:18 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CM FOR YOU,你加我做你好友啦, 生日快樂呀,靚仔萬歲
|
|
|
∼丫敏~ 於 2009-03-26 11:07 PM 發表:
做個fd籽吧!!!!
|
|
|
∼丫敏~ 於 2009-03-26 11:06 PM 發表:
|
|
|
h-b-d! 係你個blog留cm 真係超級超級超級5底lo 又係4月4生日ge=,= 幾時死?哈
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|