PacO 's Life Style◆

就黎生日拉!

 

琴日朝早番學校歌唱比賽..鬼火咁早= = 放學搵膠文買衫食野....買左一件超級超級超級唔低既衫囉-,-

then夜晚搵埋c徒去食野,,又係食左一間超超超超級唔低既野囉=v=    then再去睇龍珠xd          睇到火都出埋黎..一路睇d火一路燒xd  又係唔低既,哈~

then 搵埋抽筋 去左 歐文生日 ,d人好大個xd      比條女同華哥隊到我就死咁制 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4月4日   16歲生日啦!

4月3晚(星期五)搞... 4月4日係星期六加清明節...so大家唔洗為番學而煩..........去搞唱k....去邊搞,msn add我 or打比我問~

我年年生日個個都話去拜山又姓...希望今年你地可以既盡量既都黎啦

指定人物 :: 南哥,兩膠文,抽筋,jacky,c徒,sunny

 

 

其他去既留留cm通知聲唔該xd

 

 

 

 

個時"足"完隻眼=v=  搞到影成咁xd

 

 

 

個時"足"完隻眼=v=  搞到影成咁xd

發表時間:2009-03-22 05:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


hongkajune 於 2009-03-28 06:16 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



awe6797 於 2009-03-28 02:23 AM 發表:
CM FOR YOU,你加我做你好友啦,
生日快樂呀,靚仔萬歲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



∼丫敏~ 於 2009-03-26 11:07 PM 發表:
做個fd籽吧!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



∼丫敏~ 於 2009-03-26 11:06 PM 發表:
=]cm [=cm~~~
+我msn做個fd籽:[email protected]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



benn311 於 2009-03-26 10:09 PM 發表:
羅豪--"
做咩著到咁!!!!靚仔+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gloria_bb 於 2009-03-25 08:24 PM 發表:
c0mment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



B159753 於 2009-03-25 08:00 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Punman0_0 於 2009-03-24 05:19 PM 發表:
戈日唔得閑
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nomibabii 於 2009-03-24 01:38 PM 發表:
[-DUCKMAN-]
俾個令CM你拉.
嘻-V-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wa2007_08 於 2009-03-24 10:33 AM 發表:
h-b-d!
係你個blog留cm
真係超級超級超級5底lo
又係4月4生日ge=,=
幾時死?哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 52
累積人氣: 50738
每月文章