|
又打波~ |
|
唉, 仲煩緊D同學戈份功課..
雖然戈時係我地3個既功課係比MISS收曬~
但我後尾都即刻抄多份D同學既數學功課比佢..
但佢由頭到尾都唔知咩事,佢以為份功課好安全咁係呀SIR手到..
但點知比人當左零分..如果好彩既呀SIR認唔出我D字係D同學D字既話應該冇問題~
但最死既係派番份功課戈時D同學見到份野唔係佢寫既但寫佢既名...個下大件事
4/30
今日訓得OK甜,訓醒頹左陣又出去打波...
同文,傻哥,權,4個去打~
打到差唔多8點幾個時..有一場對住d 賓賓 好茅囉!
跟住打完廢正車我番屋企..途中見到kwan同yoyo...唔知係咪太怕醜,見到個腦好似塞左咁
番到屋企就睇狼人外傳..正
難度沒練習太耐,感覺都追不回來?
<--我同廢正
<---隻龜唔見左ah 
呢期舊相重溫
|
| 發表時間:2009-04-30 11:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
bforbu 於 2009-05-04 11:13 PM 發表:
@v@ '''
|
|
|
PINK0 於 2009-05-03 02:27 PM 發表:
隻龜=3=得人驚
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|