|
番學好悶~ |
|
琴日sunny發生左D事..我地齊集了xd
後尾冇事就okay啦~
搞點去左膠文屋企hea陣途中見到李浩泰~
見番d舊同學戈心有d酸=v=可能比慈幼係我心入邊既情景太深刻啦
如果可以比我重新諫多次..我會努力讀書
5/5
今朝要番學,不過唔知醒冇番
下就番到去戈人好頹唔知點解~
豬流感好似真係好嚴重
日日番去都要check體溫
日日都係番學等放學,冇心機聽書
唉
下年都唔知讀邊好-,-

很想哼出三生注定的音韻 ~
|
| 發表時間:2009-05-05 07:50 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Ian; 於 2009-07-04 03:50 AM 發表:
加油吧!
|
|
|
karire 於 2009-05-09 02:40 PM 發表:
你好似成日轉校甘ge.. 比心機讀書la...
|
|
|
係wo' 豬流感wo' 小心d啦*3* 你終於up blog啦-3-'
|
|
|
sue614 於 2009-05-06 11:21 PM 發表:
書
|
|
|
sue614 於 2009-05-06 11:21 PM 發表:
*v* 比心機讀過la'
|
|
|
FAN` 於 2009-05-06 10:42 PM 發表:
傻仔努力STUDY LA 'v' Sup you >3
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|