|
文 生日快樂 |
|
6/10
潘振文 生日快樂~
sorry下, 遲左4粒中sms比你 ,食飯你既xd
戈日考數學 份卷好易..不過我都係唔識
夜晚文搞打邊爐,係東昇~ 梗係美中不足咁@@
打完邊爐then去篤波..篤完波之後仲要打機= =
不過都幾好玩~~
打到4點幾............第日仲要考英文
今次d相唔係好齊..下次再up多d....
中間黑衫壽星仔

攰到笑到隔硬笑xd
|
| 發表時間:2009-06-11 08:17 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
t0ng2 於 2009-06-15 03:47 AM 發表:
您個樣好膠= =
|
|
|
PINK0 於 2009-06-13 02:47 PM 發表:
玩到4點. 第二日要考試~ 睇黎你應該都幾聰明wor XD
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|