|
成績表 |
|
今日10點半要番學校羅成績表,
so琴晚12點就進行第一次試訓
點知失敗左, 點幾頂唔順..起身睇陣電視..
2點進行第二次試訓...點知更加訓唔著..
3點半起身打機..打到4點半進行第三次試訓...
隻眼已經開始攰啦..終於feel到想訓既feeling~
但都係 係張床碌左大概半個中先訓到~ 姐係5點先訓得著
9點半起身個時勁唔想起,頭暈暈,又腳軟@@
諗住早d番去點知又遲到..又要罰企半粒中~
Miss 同我講左好多野, 先開始知道自己青春無多啦
留班~~
最突出都係科會計考試~

估中我係邊你真係叻

死啦,死啦! 岩岩界損塊面 而家係咁溜血呀,仲要係正塊面中間!!!!!!!!!!留梗疤啦= =!!!!!
點算呀..........................................
|
| 發表時間:2009-06-23 07:00 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Miffy_ 於 2009-07-04 01:50 AM 發表:
上面數洛去.第3行第3個;
|
|
|
LOVE U * 於 2009-06-30 12:27 PM 發表:
CM
|
|
|
踏場 哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!!!!! 會計得5分... 食屎沒你份= ='
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|