PacO 's Life Style◆

壞消息

 

壞消息 ---              教業唔收

佢同我講話我張成績表過到第一個校長...過唔到第二個校長w0r=3=

唉, 而家睇海星啦

03/7

夜晚11點去左同達,培等人篤波..

篤得算0kay啦xd

篤完去食左碗十幾萬既粥..幾好味

食完捉左何家俊黎我屋企訓...then又玩到6點先訓..攰~

04/7

第日十二點幾起身..準備去三鄉浸溫泉d野

因為成棟樓停水停電...自己電梯都冇得搭~

So要早d起身搞野同落梯..我住30幾樓要我行樓梯落去^^

好辛苦落左去之後去左v8打幾粒機就出去lu~

10點幾先去到...

好多人牙戈到..連浸溫泉既位都冇咁制..加上又落雨..

then 12點幾諗住搵位訓教..點知多人到連房都比人book曬..連大廳都冇位坐= =

要係泳池戈d位到訓..用毛巾當床褥..

分分鐘訓訓下比人踩左腳都唔知...而且又勁多蚊..

所以我決定唔訓成晚坐係到拍蚊望天光

起身即刻再去浸過..點知浸浸下又落勁大雨..咁就決定食多少少野就走lu~

 

發表時間:2009-07-05 10:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


ashley 於 2009-07-10 11:44 PM 發表:
5好放棄~ 要盡你最大ge努力搵學校ar ^ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 知道啦傻婆~  有你支持 梗會成功xd
Posted at 2009-07-11 12:06 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



katy0426 於 2009-07-07 09:17 PM 發表:
CoMMenT ' =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jennylyling 於 2009-07-07 08:56 PM 發表:
cOm!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



applegirl520 於 2009-07-07 04:45 PM 發表:
- C0M3NT `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IRENEYE 於 2009-07-07 03:51 PM 發表:
[。° ComMenT FoR YoU ×°||﹍
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



albee_711 於 2009-07-07 03:14 PM 發表:
' 唔收.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tu2_1104 於 2009-07-07 03:13 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloe724 於 2009-07-07 12:55 PM 發表:
- Comment =)
- 點解要入海星ar..-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheok_siuie 於 2009-07-07 12:28 PM 發表:
教業會吳收?
咪玩喇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Punman0_0 於 2009-07-07 05:20 AM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 122
累積人氣: 50921
每月文章