|
壞消息 |
|
壞消息 --- 教業唔收
佢同我講話我張成績表過到第一個校長...過唔到第二個校長w0r=3=
唉, 而家睇海星啦
03/7
夜晚11點去左同達,培等人篤波..
篤得算0kay啦xd
篤完去食左碗十幾萬既粥..幾好味
食完捉左何家俊黎我屋企訓...then又玩到6點先訓..攰~
04/7
第日十二點幾起身..準備去三鄉浸溫泉d野
因為成棟樓停水停電...自己電梯都冇得搭~
So要早d起身搞野同落梯..我住30幾樓要我行樓梯落去^^
好辛苦落左去之後去左v8打幾粒機就出去lu~
10點幾先去到...
好多人牙戈到..連浸溫泉既位都冇咁制..加上又落雨..
then 12點幾諗住搵位訓教..點知多人到連房都比人book曬..連大廳都冇位坐= =
要係泳池戈d位到訓..用毛巾當床褥..
分分鐘訓訓下比人踩左腳都唔知...而且又勁多蚊..
所以我決定唔訓成晚坐係到拍蚊望天光
起身即刻再去浸過..點知浸浸下又落勁大雨..咁就決定食多少少野就走lu~
|
| 發表時間:2009-07-05 10:03 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ashley 於 2009-07-10 11:44 PM 發表:
5好放棄~ 要盡你最大ge努力搵學校ar ^ ^
|
網主回覆
知道啦傻婆~ 有你支持 梗會成功xd Posted at 2009-07-11 12:06 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
[。° ComMenT FoR YoU ×°||﹍
|
|
|
- Comment =) - 點解要入海星ar..-v-
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|