|
保民菁英班 |
|
7/9
戈日下就去左練波..練完好攰番屋企..
諗住10點幾同膠文佢地去打機...
不過真係好攰..so放左佢地飛機
7/10
9號晚何家俊黎左我到訓...
又玩到6點先訓..嘈住曬
第日好早訓醒,,then出去食d野and篤波..
玩完番屋企食飯..
11點幾再去同達.培.out雞.kin正篤波..
篤到4點幾~ 第日朝仲要賽波@@
7/11
11點起身換衫..
換完出去搵隊波...then一齊去..
去到都未熱身就要賽啦...
不過最後都係大勝~
而家嬴左兩場
下場對慈幼..再下場對教業~
慈幼係我母校...唔知點解比親賽都會對番佢= = 對番舊隊友感覺不錯~
教業因為上次而家佢會收我...so諗住放水..但而家又話唔收..so決定唔放
=========================================================================================================
海星叫我星期一去交留位費..不過只可以讀保民菁英班..
戈個班係for將來投身警察或保安既學生...
但我唔係諗住做戈兩行..
我係報社班..
社班係for將來做社工既...
但我都唔係諗住做社工..
只不過我諗住求求其其讀埋高中...
讀大學個時再讀過其他科..
但而家佢話only保民菁英班有位...戈個班又要日操夜操..
so我決定等社班..then佢話有消息通知我咁w0r~
|
| 發表時間:2009-07-12 05:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我想讀保民菁英班 . .可惜唔收我 -., -''
|
|
|
唔好讀保民ah-v- 個班今年先開jer'成個班都唔够十個人
|
|
|
yume2 於 2009-07-15 09:38 AM 發表:
梨賽戈日禾有去+V+
|
|
|
ashley 於 2009-07-12 11:43 PM 發表:
無論你讀咩班都好'' 我都會支持你ga ^ ^
|
網主回覆
多謝xd 今次我見到即刻覆你啦 haha Posted at 2009-07-13 12:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|