PacO 's Life Style◆

保民菁英班

 

7/9

戈日下就去左練波..練完好攰番屋企..

諗住10點幾同膠文佢地去打機...

不過真係好攰..so放左佢地飛機

7/10

9號晚何家俊黎左我到訓...

又玩到6點先訓..嘈住曬

第日好早訓醒,,then出去食d野and篤波..

玩完番屋企食飯..

11點幾再去同達.培.out雞.kin正篤波..

篤到4點幾~  第日朝仲要賽波@@

7/11

11點起身換衫..

換完出去搵隊波...then一齊去..

去到都未熱身就要賽啦...

不過最後都係大勝~

而家嬴左兩場

下場對慈幼..再下場對教業~

慈幼係我母校...唔知點解比親賽都會對番佢=   =    對番舊隊友感覺不錯~

教業因為上次而家佢會收我...so諗住放水..但而家又話唔收..so決定唔放

=========================================================================================================

海星叫我星期一去交留位費..不過只可以讀保民菁英班..

戈個班係for將來投身警察或保安既學生...

但我唔係諗住做戈兩行..

我係報社班..

社班係for將來做社工既...

但我都唔係諗住做社工..

只不過我諗住求求其其讀埋高中...

讀大學個時再讀過其他科..

但而家佢話only保民菁英班有位...戈個班又要日操夜操..

so我決定等社班..then佢話有消息通知我咁w0r~

發表時間:2009-07-12 05:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


butbutdog 於 2009-07-26 02:03 AM 發表:
我想讀保民菁英班 . .可惜唔收我 -., -''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SHIRLEYKAI 於 2009-07-15 02:49 PM 發表:
唔好讀保民ah-v-
個班今年先開jer'成個班都唔够十個人
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



hongkajune 於 2009-07-15 01:01 PM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wenkie0438 於 2009-07-15 11:22 AM 發表:
c0mment=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yume2 於 2009-07-15 09:38 AM 發表:
梨賽戈日禾有去+V+
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloe724 於 2009-07-14 01:45 AM 發表:
- Comment =)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sarah03 於 2009-07-13 05:39 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Daisy199453 於 2009-07-13 01:07 AM 發表:
paco COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ashley 於 2009-07-12 11:43 PM 發表:
無論你讀咩班都好'' 我都會支持你ga ^ ^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
 多謝xd   今次我見到即刻覆你啦 haha
Posted at 2009-07-13 12:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



betty527 於 2009-07-12 09:10 PM 發表:
. 佢d班甘右怪既-v-
. 傻仔xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 13
累積人氣: 50488
每月文章