|
下年 --- 海星中學 |
|
呢期搞左一排,終於搞掂lu~
決定下年讀海星中學高一社班
7/14
朝早唔知搞左d乜..
夜晚就同何家俊去篤波..篤完去左打邊爐..
成點幾先打..又熱氣啦唉
打完3點幾到捉左佢黎我屋企到訓..又玩到夜一夜..
跟住筋仔打黎話第日8點幾9點放d野係我到..
我個時驚8點幾起唔到身..so唔敢訓..
訓下醒下咁..驚佢打比我都聽唔到.....
點知等到佢10點幾都唔黎..
原來話唔擺..頂佢個肺!
不過有個好消息番黎...就係海星通知我話收左我..
咁我下就即刻仆去交留位費..驚佢甩我底xd
交完去練波..
練完之後番屋企抖左陣又比人捉左出去打邊爐
熱氣呀!!
星期六晚9點15分 對 慈幼 at 塔石~
希望會嬴啦 嬴左就出線啦~
打邊爐~

|
| 發表時間:2009-07-15 09:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
PINK0 於 2009-07-20 02:16 AM 發表:
海星唔錯啊.
|
|
|
ki0 於 2009-07-18 10:55 AM 發表:
=)多得我咋.
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|