PacO 's Life Style◆

開學日

 

今日係海星開學日

我番下午3點..但本身以為同文佢地成班一齊出黎食lunch..

so12點搞鬧鐘起左身

點知個個都有事去唔到

咁我為有搵左庭陪我食啦    thq庭~

食完就同銘一齊番學..

番到海星果然好多人..仲見番好多慈幼仔~

不過都無言以對lu

不過最令我驚訝既係我個班得22個人..

只有5個係女仔..17個係男仔~

真係夠曬....

我讀戈班係4樓..今日行上去個又熱又攰...

如果朝早行唔夠訓既話行行下暈埋都似@@

跟住坐左陣就去左開 開學禮..

去左海星第二個操場舉行..途中我比人捉儀容~

企係一個又曬又熱既沙場 由4點半企到6點9..

攰到冇得形容..最死既係...

我屋企同海星係天同地既距離...我屋企係黑沙環俊青戈邊...

車程最快都要半粒鐘..最慢既50分鐘至60分鐘不等

今日我番到屋企都夜晚8點lu~

其實夜晚番屋企唔係問題..問題係朝得早番學唔知要幾點起身呢?

都唔知呢一年點過.............................................

 

 

上次law走d相    一路順風呀兄弟~

 

Law & Me

 

合照

 

終極合照xd

發表時間:2009-09-01 08:46 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


Noemia 於 2009-09-03 08:04 PM 發表:
轉了海星?好遠wor!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tu2_1104 於 2009-09-02 03:20 PM 發表:
車程都五錯阿xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



albee_711 於 2009-09-02 01:06 PM 發表:
你戈班係幾多人伽wo xdxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SAM316 於 2009-09-02 01:01 PM 發表:
同校- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SAM316 於 2009-09-02 01:01 PM 發表:
見校喎@@得閒過黎搵我.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Grapemon 於 2009-09-02 06:49 AM 發表:
你比人捉..正常...haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Punman0_0 於 2009-09-02 03:00 AM 發表:
邊個夠我慘?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabyMui1102 於 2009-09-01 11:16 PM 發表:
加油!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Forever_Lun 於 2009-09-01 10:42 PM 發表:
哈。我同你都無分別wo..我系海星依頭。返蔡高未又系好耐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cheok_siuie 於 2009-09-01 10:13 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 67
累積人氣: 50615
每月文章