|
開學日 |
|
今日係海星開學日
我番下午3點..但本身以為同文佢地成班一齊出黎食lunch..
so12點搞鬧鐘起左身
點知個個都有事去唔到
咁我為有搵左庭陪我食啦 thq庭~
食完就同銘一齊番學..
番到海星果然好多人..仲見番好多慈幼仔~
不過都無言以對lu
不過最令我驚訝既係我個班得22個人..
只有5個係女仔..17個係男仔~
真係夠曬....
我讀戈班係4樓..今日行上去個又熱又攰...
如果朝早行唔夠訓既話行行下暈埋都似@@
跟住坐左陣就去左開 開學禮..
去左海星第二個操場舉行..途中我比人捉儀容~
企係一個又曬又熱既沙場 由4點半企到6點9..
攰到冇得形容..最死既係...
我屋企同海星係天同地既距離...我屋企係黑沙環俊青戈邊...
車程最快都要半粒鐘..最慢既50分鐘至60分鐘不等
今日我番到屋企都夜晚8點lu~
其實夜晚番屋企唔係問題..問題係朝得早番學唔知要幾點起身呢?
都唔知呢一年點過.............................................
上次law走d相 一路順風呀兄弟~
Law & Me

合照

終極合照xd

|
| 發表時間:2009-09-01 08:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Noemia 於 2009-09-03 08:04 PM 發表:
轉了海星?好遠wor!
|
|
|
SAM316 於 2009-09-02 01:01 PM 發表:
同校- -
|
|
|
SAM316 於 2009-09-02 01:01 PM 發表:
見校喎@@得閒過黎搵我.
|
|
|
哈。我同你都無分別wo..我系海星依頭。返蔡高未又系好耐
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|