|
2009-09-03 |
|
今朝冇乜點訓之後又要早起身...頂埋聽日星期六啦
今朝同左哥番學前食早餐..食完就番學~
今日第一日開始教書.. D野大部分學過曬...
可能留班既關係
今年係我第一年留班.. 但我好似冇咩feel咁既
中午放學去左同jacky佢地食午餐~
食完去左買書..
又去左宏達,文化廣場,星光書店..仲有幾間書局買5本書..
點知都係仲有2本買唔到 good!
不過都多謝jacky , c徒陪我咁熱既天氣行左咁多間書局
唔up相啦~
|
| 發表時間:2009-09-03 10:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
` 我認得你..-,-' ` 你高1社ga ma.-,-''
|
|
|
t0ng2 於 2009-09-03 11:24 PM 發表:
112233
|
|
|
Rio 於 2009-09-03 11:05 PM 發表:
=,=
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|