|
海星 |
|
番左幾日學..都開心既~
因為我戈班得20人..加上個個都玩得..好易熟~
不過就係遠左d囉
不過d校規真係好似嚴左d= =
一人有70分操行分
你只要係59分或以下就要留班
姐係每人只可以扣十分..仲要少少野就要扣一分..
例如頭髮長扣一分..唔著底衫扣一分..上堂訓教扣一分..唔攝衫又扣一分等等..好多!
我今日已經比人扣左一分= =
今日先9月頭..
最大件事既就係新生係唔可以留班...一留班就要踢-0-

|
| 發表時間:2009-09-08 06:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Miffy_ 於 2009-09-08 11:38 PM 發表:
咁您比人踢更 xd
|
|
|
S 於 2009-09-08 09:32 PM 發表:
我1次過比人扣6分都係咁啦 1分濕濕碎
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|