|
2009-10-11 |
|
10/10
琴日係星期六..自然好攰既我就訓足12個鐘啦..不過訓下醒下.. sosad`
下就同左雄仔,Seven,火雞去做報告~
係聖心門口訪問..調查係戈到生活既人對戈度環境既睇法~
做完去左雄仔表哥打雀..打完出大陸食飯..
食完搵文,筋,jacky,寶,業打機~
一開頭諗住打一兩個鐘算啦..點知一打..打到第朝7點
跟住即刻番屋企zzz..因為要早起身睇南哥比賽`
12點鐘起身..2點鐘同文去到戈間冇人帶路真係唔識去既工業大廈~
嘩..打拳比賽真係好暴力` 每一下出拳都有風
南哥D fd全部都羅第2名..得南哥羅冠軍..勁呀xd
雖然打拳真係好辛苦..但係比賽緊同嬴戈時真係好型仔唔係講笑
我得閒都去玩下先xd
呢兩日d相都未有呀~
某日見到一個疑似小肥既人

|
| 發表時間:2009-10-11 06:23 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Miffy_ 於 2009-10-11 11:33 PM 發表:
刀五似.
|
|
|
karire 於 2009-10-11 07:55 PM 發表:
我都有去睇wo...~
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|