PacO 's Life Style◆

冇波衫= =

 

今期d相好難收ah..晏d up番

10/17

星期六訓到1點幾比jacky打黎嘈醒左話出大陸~

then3點鐘到同文同jacky去左大陸剪hair

剪戈陣比個師傅迫左我電髮..我又say唔到no..最後都係比佢強行電左我個頭

而家戈頭有d唔知點咁@@

一電就電到8點..即番飛番屋企換衫再同我班既食飯聚會~~

食完飯篤波..篤完波去左火雞鋪頭打機打啤打牌...其實基本上我次次去都係比錢

一玩就玩到4點幾..番到屋企成5點..第日仲要10點賽波= =

10/18

一起身就9點幾..隊長一sd左戈msg黎嚇到我即刻換3..

去到差唔多開波戈陣..

教練同我講話我冇波...因為今年既波衫未整得切..so佢地決定用番上年戈套..

但係我新生邊有上年戈套..

 跟住教練話要搵番上年我要著戈件波衫既人羅番件衫至得..點知佢搵唔到

 

 搞到我冇得打至餘仲要咁早起身出埋黎..又唔知人唔夠訓 

最後都係嬴波..嬴51比25..~

賽完食野番屋企zzzz.......

發表時間:2009-10-18 01:40 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


comingsss 於 2009-10-20 05:09 PM 發表:
偶岩岩申請左qooza希望大家多多支持

做朋友好唔好?

去偶的網睇睇la

http://blog.qooza.hk/comingsss
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiss_beeeb 於 2009-10-19 08:50 PM 發表:
我相信佢地都唔會記得我係邊個-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我地全部個個都好念舊既~
不過我地真係好似太耐冇搵大家..就算見到都會好陌生咁`
Posted at 2009-10-19 09:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siian520 於 2009-10-19 12:51 AM 發表:
Comment 比你lar.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



t0ng2 於 2009-10-18 06:49 PM 發表:
=0=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Punman0_0 於 2009-10-18 05:21 PM 發表:
有你=無
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gobichao 於 2009-10-18 04:35 PM 發表:
:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ray0317 於 2009-10-18 04:35 PM 發表:
勁wo~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabyMui1102 於 2009-10-18 02:57 PM 發表:
wow~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloe724 於 2009-10-18 02:54 PM 發表:
CMCM ;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



allelujah 於 2009-10-18 02:53 PM 發表:
點會比人迫電髮架...= ="
你唔識say no架咩.."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 30
累積人氣: 50660
每月文章