|
冇波衫= = |
|
今期d相好難收ah..晏d up番
10/17
星期六訓到1點幾比jacky打黎嘈醒左話出大陸~
then3點鐘到同文同jacky去左大陸剪hair
剪戈陣比個師傅迫左我電髮..我又say唔到no..最後都係比佢強行電左我個頭
而家戈頭有d唔知點咁@@
一電就電到8點..即番飛番屋企換衫再同我班既食飯聚會~~
食完飯篤波..篤完波去左火雞鋪頭打機打啤打牌...其實基本上我次次去都係比錢
一玩就玩到4點幾..番到屋企成5點..第日仲要10點賽波= =
10/18
一起身就9點幾..隊長一sd左戈msg黎嚇到我即刻換3..
去到差唔多開波戈陣..
教練同我講話我冇波衫...因為今年既波衫未整得切..so佢地決定用番上年戈套..
但係我新生邊有上年戈套..
跟住教練話要搵番上年我要著戈件波衫既人羅番件衫至得..點知佢搵唔到
搞到我冇得打至餘仲要咁早起身出埋黎..又唔知人唔夠訓
最後都係嬴波..嬴51比25..~
賽完食野番屋企zzzz.......
|
| 發表時間:2009-10-18 01:40 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
偶岩岩申請左qooza希望大家多多支持
做朋友好唔好?
去偶的網睇睇la
http://blog.qooza.hk/comingsss
|
網主回覆
我地全部個個都好念舊既~
不過我地真係好似太耐冇搵大家..就算見到都會好陌生咁`
Posted at 2009-10-19 09:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
t0ng2 於 2009-10-18 06:49 PM 發表:
=0=
|
|
|
點會比人迫電髮架...= =" 你唔識say no架咩.."
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|