|
2009-10-22 |
|
10/20
星期二下就出左去參觀..
讀呢個班就有呢個班好處..成日周圍去..又可以早放
10/21
星期三下就去左練波..
本身以為戈件波衫應該整好啦..點知仲未..
我驚到時又冇波衫呀頂
10/22
今日下就課餘活動我唔洗番~
因為校隊練波就當左係戈課餘活動xd
咁就去左打機..打到3點幾之後諗住打牌..但係都冇去..好攰..番屋企訓晏教~
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
呢排要用好多錢..
聽日要去聖玫瑰同學既打波聚會..
後日再聖玫瑰同學既飯局..同埋海星同學alex搞生日..
星期日1點鐘要賽波..晚黑同simon,南哥佢地去鬼屋..有排玩~~~落實左啦xd
星期一 maybe要同聖若瑟同學既buffet飯局..好似仲話去金龍..攞命
之前戈頭咪幾好..做咩要轉style

|
| 發表時間:2009-10-22 07:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
t0ng2 於 2009-10-22 10:04 PM 發表:
LCH
|
|
|
msammy 於 2009-10-22 09:54 PM 發表:
有$$ wo
|
|
|
RiO123 於 2009-10-22 09:46 PM 發表:
留錢玩wargame
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|