PacO 's Life Style◆

2009-10-22

 

10/20

星期二下就出左去參觀..

讀呢個班就有呢個班好處..成日周圍去..又可以早放

10/21

星期三下就去左練波..

本身以為戈件波衫應該整好啦..點知仲未..

我驚到時又冇波衫呀頂

10/22

今日下就課餘活動我唔洗番~

因為校隊練波就當左係戈課餘活動xd

咁就去左打機..打到3點幾之後諗住打牌..但係都冇去..好攰..番屋企訓晏教~

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

呢排要用好多錢..

聽日要去聖玫瑰同學既打波聚會..

後日再聖玫瑰同學既飯局..同埋海星同學alex搞生日..

星期日1點鐘要賽波..晚黑同simon,南哥佢地去鬼屋..有排玩~~~落實左啦xd

星期一 maybe要同聖若瑟同學既buffet飯局..好似仲話去金龍..攞命

 

 

 

之前戈頭咪幾好..做咩要轉style 

發表時間:2009-10-22 07:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


ceciijaii 於 2009-10-23 05:09 PM 發表:
         [★] c0mm3n7
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Leongwengi 於 2009-10-22 11:38 PM 發表:
CMCM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FionaM3 於 2009-10-22 11:27 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



allelujah 於 2009-10-22 10:13 PM 發表:
有節目系好事黎ge~""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



t0ng2 於 2009-10-22 10:04 PM 發表:
LCH
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



msammy 於 2009-10-22 09:54 PM 發表:
有$$ wo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



RiO123 於 2009-10-22 09:46 PM 發表:
留錢玩wargame
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



arNammmm 於 2009-10-22 09:09 PM 發表:
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chloe724 於 2009-10-22 08:52 PM 發表:
CMCM ;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ray0317 於 2009-10-22 08:48 PM 發表:
我好等錢用丫=口="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 44
累積人氣: 51010
每月文章