PacO 's Life Style◆

呢幾日既行程~

 

終於搵到人生既第一份工啦!!

乾坤閣

下星期一番工..7點至11點..一星期番6日

得閒過黎食下野 搵我吹下水啦xd

10/23

星期五放學同龍仔去左搵聖玫瑰d舊同學去打波

番屋企沖完涼就出左去陪準壽星仔alex佢地打機

打到3點幾食埋消夜番屋企zzz..

10/24

Alex生日快樂

夜晚聖玫瑰舊同學聚會飯局..都係唔齊人 期待下一次~

再夜d就alex搞生日..去左energy~

我地大半班都去曬..雖然都係得10幾人xd

不過全校數一數二既靚女miss  Wendy都有去 so都好好玩~

估唔到老師都會同d學生去酒吧既地方 都係第一次 哈

玩到3點幾叫達車我番屋企..點知中途爆軚~ so去左補軚..但補完行多陣都係爆= =

then搭左taxi番hm zzz~

10/25

神早8點幾扎成左..驚遲到~

因為1點鐘要賽波..點知咁早就醒左..

今次對永援`

上一次我冇波衫..so享受唔到A組嬴波既滋味..

今次終於試到啦~ 不過係險勝..嬴48-46..但我冇入波

賽完食野搵鬼佬去篤波..篤完夜晚本身諗住去鬼屋..但因為某原因..so冇去~

同左南哥佢地去打機..又打到4點幾..仲要中午賽埋波..攰到我!  then食埋消夜先番屋企zzz..

一放假就日日都凌神4點幾5點先訓  幾時死呀我

10/26

1點鐘比龍嘈醒我叫我去打波...冇濕佢

唔洗訓咩= = 不過之後都係訓唔到..食左d野..而家打埋blog..一陣訓個晏教先~

今晚係一生既第一日番工!

希望去到醒少少  唔怕比人吊啦~~

但聽日就要番學   我都唔知去邊到搵精神

 

好長呀  睇得曬又睇得明既真係要讚啦   哈~

 

 

Me.Wendy.Seven

 

Me.Wendy.Chloe

 

嘉欣.Me

 

Me . B

 

壽星仔Alex`

 

Wendy太受人歡迎啦`

幾驚辛苦先同佢單獨影xd

 

End`

發表時間:2009-10-25 09:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


loveSii1314 於 2009-10-28 05:38 PM 發表:
comment'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l0ve_sugar 於 2009-10-26 11:47 PM 發表:
C0mm2nt`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



betty527 於 2009-10-26 08:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yaya12 於 2009-10-26 08:12 PM 發表:
乾坤閣@@??慈幼仔開過wor~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



t0ng2 於 2009-10-26 06:16 PM 發表:
!@#$%^&*()
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



gobichao 於 2009-10-26 04:39 PM 發表:
鬼屋
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



allelujah 於 2009-10-26 04:35 PM 發表:
閃過"
cm"""
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babylovetong 於 2009-10-26 03:47 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



arNammmm 於 2009-10-26 03:37 PM 發表:
加油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Punman0_0 於 2009-10-26 03:27 PM 發表:
巧威威哇
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 28
累積人氣: 50576
每月文章