|
呢幾日既行程~ |
|
終於搵到人生既第一份工啦!!
乾坤閣
下星期一番工..7點至11點..一星期番6日
得閒過黎食下野 搵我吹下水啦xd
10/23
星期五放學同龍仔去左搵聖玫瑰d舊同學去打波
番屋企沖完涼就出左去陪準壽星仔alex佢地打機
打到3點幾食埋消夜番屋企zzz..
10/24
Alex生日快樂
夜晚聖玫瑰舊同學聚會飯局..都係唔齊人 期待下一次~
再夜d就alex搞生日..去左energy~
我地大半班都去曬..雖然都係得10幾人xd
不過全校數一數二既靚女miss Wendy都有去 so都好好玩~
估唔到老師都會同d學生去酒吧既地方 都係第一次 哈
玩到3點幾叫達車我番屋企..點知中途爆軚~ so去左補軚..但補完行多陣都係爆= =
then搭左taxi番hm zzz~
10/25
神早8點幾扎成左..驚遲到~
因為1點鐘要賽波..點知咁早就醒左..
今次對永援`
上一次我冇波衫..so享受唔到A組嬴波既滋味..
今次終於試到啦~ 不過係險勝..嬴48-46..但我冇入波
賽完食野搵鬼佬去篤波..篤完夜晚本身諗住去鬼屋..但因為某原因..so冇去~
同左南哥佢地去打機..又打到4點幾..仲要中午賽埋波..攰到我! then食埋消夜先番屋企zzz..
一放假就日日都凌神4點幾5點先訓 幾時死呀我
10/26
1點鐘比龍嘈醒我叫我去打波...冇濕佢
唔洗訓咩= = 不過之後都係訓唔到..食左d野..而家打埋blog..一陣訓個晏教先~
今晚係一生既第一日番工!
希望去到醒少少 唔怕比人吊啦~~
但聽日就要番學 我都唔知去邊到搵精神
好長呀 睇得曬又睇得明既真係要讚啦 哈~
Me.Wendy.Seven

Me.Wendy.Chloe

嘉欣.Me

Me . B

壽星仔Alex`

Wendy太受人歡迎啦`
幾驚辛苦先同佢單獨影xd

End`
|
| 發表時間:2009-10-25 09:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yaya12 於 2009-10-26 08:12 PM 發表:
乾坤閣@@??慈幼仔開過wor~
|
|
|
t0ng2 於 2009-10-26 06:16 PM 發表:
!@#$%^&*()
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|