PacO 's Life Style◆

輸波功神

 

11/08

今日做左輸波功神..

原因係因為賽前戈晚我又打通霄機..打到6點幾..第日賽1點..邊有精神

呀sir今場好信我..出左我好耐`

想我係戈陣時做番d幫到球隊既野..點知幫唔到不但至..仲越打越差!

應入既波唔入..應射時間唔射..應傳既時間唔傳..仲要關鍵既兩球罰球唔入!! 我入曬戈d波嬴曬有突...

最後輸3分....

雖然教練 , 隊友們冇怪我 但我都知衰傢啦 我以後會比心機!

同埋以後賽前戈晚都會抖足精神!! 唔會再打機飲酒戈d野!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

好耐冇打blog啦~

因為之前要番工..好忙冇時間

不過我已經辭左份工lu....

因為戈份工對我黎講好辛苦..加上我好唔中意戈到既某幾位人..

做part-time做到咁唔開心..盡快唔做可能係一件好事~

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

之前戈幾日d野唔係好記得啦~

淨係記得真係好攰 日日唔夠訓又成身冇力 諗番起都頹`

11/7

星期六一訓就訓到3點幾..比c徒叫左去買野~

買左條200幾蚊幾頸"醒"  份糧都冇左一半 痴線= =

跟住夜晚同左南哥,jacky,文,丁,李魚等人去打機..成班人打機真唔錯~

但係有代價..就係會影響到第日比賽!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

今次打blog試新打法..用左倒序法xd

聽日測4科..我一樣都冇溫到 唔知點死呢聽日

 

有日參加學校唔知咩活動..要著得斯文d~

 

 

被偷拍xd

 

我同大細路籃球教練~ 

 

 

笑得幾燦爛xd

                                                    

發表時間:2009-11-08 02:37 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


LanMui_1314 於 2009-11-09 11:47 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



T0nG0802 於 2009-11-09 11:37 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



milk119 於 2009-11-09 07:29 PM 發表:
Nic Fai好型型型型型型型呀^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



babylovetong 於 2009-11-09 05:48 PM 發表:
好燦爛^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



O_apple_O 於 2009-11-08 10:51 PM 發表:
.V.CM '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



betty527 於 2009-11-08 09:56 PM 發表:
. 著到甘老餅xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



arNammmm 於 2009-11-08 09:56 PM 發表:
倒序法...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 24
累積人氣: 50823
每月文章