|
Jacky生日快樂~ |
|
11/09
放學去左搵班死仔慶祝Jacky生日..
去左新八百伴食野`
都唔錯既戈到..食完就去左打機..打完就當慶祝完lu~
jacky不嬲都唔重視個生日既..加上第日要番學..so下次有機會有慶祝勁d啦
11/10
上堂都係訓..訓醒就放學~
11/11
上堂冇精神..放學去左練波~
唔知打咩啦 = =
上次D相既完整版`
佢地好中意影我..唔係我自己想影傢xd

雄仔 Partrick Me

女既係Miss 男既係我地班~

同8婆欣~

女既係上界澳門小姐第三名

今日係咩光棍節咩? 咁祝我快樂啦 哈~
|
| 發表時間:2009-11-11 08:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
t0ng2 於 2009-11-13 12:59 AM 發表:
1234567890
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|