|
2009-12-03 |
|
好耐冇打blog啦~
因為呢排又要賽波練波戈d..
星期一放學比教練叫左去練波..點知去到唔見佢 頂
星期二放學因為比學校捉頭髮,,咁短都要捉
so同鬼佬出大陸剪..剪完番到黎唔知搞咩又12點` 又唔夠訓賽波`
星期三放學去左賽波, 對 葡文學校
佢地好大隻又高..不過最後都係嬴60比54
教練呢期好睇得起我..出左我好耐都唔換 我攰戈陣先換我落黎抖下`
賽前見到教業個教練...佢話佢會幫我wo..叫我比心機xd 睇黎機會又大左啦~~
|
| 發表時間:2009-12-03 04:07 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
UTENG 於 2009-12-04 11:37 PM 發表:
係KY 等你XD"
|
|
|
t0ng2 於 2009-12-04 06:11 PM 發表:
祝您賽親都輸:)
|
網主回覆
係呀 我叫隻頹鬼車我番學xd~ Posted at 2009-12-03 05:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|