|
2009-12-18 |
|
大家都好期待既聖誕假黎左啦
好開心,一黎可以玩, 二黎我呢幾個月真係好攰..終於可以好好咁休息一排啦~
12/18
今日係今年最後一日番學~ 番去聖誕聯歡~
都幾好玩, 但係d禮物唔滿意
玩完番屋企喪睇海派甜心..原來真係好好睇 期待下一集~
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
唔該曬Rainbow幫我整靚左個Blog
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
年年聖誕都係一支公 , 好想搵番個陪下自己~
雖然話就算冇都冇所謂.. 不過只係想打破下慣例`
隨緣啦~
亦師亦友既牙Sir

Wendy`

鬼馬班主任~~

矇矓地 仍舊放第一位 F.
|
| 發表時間:2009-12-19 12:05 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CK502 於 2009-12-19 11:08 AM 發表:
WT DOES IT MEAN...............
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|