|
一百問 {1月18} |
|
1) 你中文名系? 羅智豪
2) 你英文名系? Paco
3) 你中意既花名系? 靚仔豪xd
4) 點解會做100問?問得好,點解你會作一百問ge問?
5) 個xanga或者blog用左幾耐? 1至2個星期到
6) 你覺得自己點樣? 唔洗講,你知,我知,大家知xd {你地知ga nar 可!!!}ha
7) 你愛自己多d定愛人地多d? 一樣咁愛
8) 你中意咩寵物? 中意狗ge惡死,中意貓ge可愛,中意大象個鼻,中意獅子個位 {萬獸之王ar mar xd}
9) 你系唔系獨生?有一個ar哥
10)你幾歲?14
11)你既夢想職業系? NBA or POlice
12)你有幾多個朋友? 問得好,!
13)你有幾多個知己? 幾個到
14)邊個系你best friend? simon and 南哥, 抽筋,jacky and law
15)咁佢系咪你知己? 唔多算..
16)你有冇試過唔記得左朋友既生日? 咩叫貴人善忘? ha
17)咁事後有冇內疚? T^T 比佢追斬,唔內疚唔得nar下話
18)中意用塗改液定塗改帶多d? 用原子筆
19)有冇試過自己整100問? no
20)玩開邊個論壇? 新世代
21)中唔中意睇書? 睇下係咩書 xd
22)最大既興趣系? 籃球and泡new haha
23)中意睇邊類型既電影?我係男仔,你話呢?!! xd
24)你愛你既屋企人嗎? 都ok ge
25)你信奉咩宗教? 冇,
26)邊個最了解你? Paco
27)你覺得邊個最賤格? 作呢偏一百問個個
28)心目中最靚既人系? Stephy and Niki
29)你對 “靚”既標準系? 樣超靚,身材正
30)你最愛既人系? 從來都冇
31)你寫d字靚唔靚? 靚到重做
32)你中唔中意自己間學校? 全校得我一個男仲中意~
33)全班邊個最好人? 鄧家權xd
34)自問自尊心重唔重? 同地心吸力差唔多
35)暫時最大既成就系? 全場丁組總冠軍!
36)自問有冇恆心? 都有d ger
37)暫時做過最錯既事系? 上次唔應該叫豬柳漢堡餐
38)自問自己虛偽嗎? 睇下對咩人nar~
39)真實既你到底系點? 好人到不得了
40)做過最糗既事系? 上次屙尿個時冇關門...
41)覺得點樣先稱得上為 “偉大”? 起瑪都要好似我咁nar!
42)系咪 “短裙一族”? 中意睇
43)你有幾度近視? 差唔多500度
44)你系咪乜都同朋友講? ya
45)屋企邊個最話得事? 我老豆
46)近排有咩煩惱? 考試咁高分點算
47)比你改變自己一樣野,你會揀?我要高d...
48)對全身邊part最滿意? 個鼻
49)搵一個對眼靚既朋友? 火星話
50)搵一個個鼻靚既朋友? 水星話
51)搵一個個嘴靚既朋友? 木星話
52)搵一個頭髮靚既朋友? 外星話
53)中意冬天定夏天多d? 夏天,因為可以去泳池{ xd }
54)你用緊既筆袋系咩圖案? 唔用
55)最中意邊個卡通人物? 龍珠 - 孫悟空
56)最中意邊齣電視劇? 睇下係咩類型 ~~
57)中意香港定台灣多d? 澳門
58)有冇玩開chatroom? 冇
59)數下有幾多個愛你既人? 冇可能數到 haha
60)覺得自己豁達嗎? 唔明@@
61)覺得自己屬於肥定瘦? 中等
62)系咪好食得既人? ...........ok nar ~ xd
63)最中意去既地方系? 我間room
64)有冇幫朋友add cm既習慣? 少
65)覺得add cm煩唔煩? 煩到9咁
66)你既朋友用blog多定?anga多? 唔用多
67)覺得自己高唔高? 你想打交? ha
68)你有咩優點? 心地好,天真無邪,善良, 純潔,NBA明日之星{差唔多ha} 等等...
69)夜晚通常響屋企定出邊? 睇下星期幾
70)依家系朝早、晏就、傍晚、夜晚定凌晨? 下就
71)最中意邊間商場? Paco大型溝物中心
72)想唔想創業? 睇下有咩行業比我選
73)近排有冇得罪人? 經常@@
74)覺得自己內在美定外在美多d? 2樣都爆曬
75)尋晚幾點訓? 25點
76)幾耐check一次E-mail? 從來唔check
77)自問系唔系乖學生? 乖到沒法乖
78)最可愛既朋友系? 唔知
79)你有冇咩古怪習慣? 得閒冇事摸下個鼻
80)你系咪口是心非既人? no
81)自問成唔成熟? 7分熟
82)生日收到最少幾多份禮物? 都係冇可能數到
83)最想幾時死? 90到
84)比你揀一個時間可以由果陣重新黎過,你會揀幾時? BB時代
85)對生命點睇? 好"取藥"
86)今日玩左幾耐電腦? 6粒中到
87)有冇溫習既習慣? 唔溫羅100,仲溫?
88)生命中最重要既人系? 爸,媽,哥
89)依家仲有冇玩玩具?有
90)換左幾多次手機? 4次
91)依家擁有幾多部手機? 1部
92)有冇染過或者電過頭髮? 有
93)平時多唔多功課? 多到冇得做
94)筆袋有幾多支筆? 1支冇色ge
95)你有幾多個袋{計書包}? 計書包? 2個
96)帶背囊/斜揹袋/手挽袋返學? 唔比帶
97)你最關心香港乜野? Stephy and Niki
98)你打字快唔快? 快到連我部最勁電腦都跟唔到
99)呢篇100問做左幾耐? 5分中
100)你了解自己嗎? 你問夠未?!!!!?
|
| 發表時間:2008-01-18 07:24 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
CesWeme 於 2017-04-22 02:00 AM 發表:
|
|
|
細欣'* 於 2008-01-26 12:02 AM 發表:
Haha' 同我同姓Wor' 我又好中2 Stephy Le' 最愛是她' > 你都好自戀Wor' =3=
|
|
|
Seci|' 於 2008-01-22 07:49 PM 發表:
咁得閒r?' xd'
|
網主回覆
seci爺! 為你而打ga mar! xd Posted at 2008-01-24 07:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
PAB0 L0' 你係咪傻GA! 你整多兩次100問' 我諗我笑死左!
|
網主回覆
係paco lor唔該!
就整多2次,等你快d死^^呵 Posted at 2008-01-24 07:27 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
-.琪仔` 於 2008-01-21 08:29 PM 發表:
8) 你中意咩寵物? 中意狗ge惡死,中意貓ge可愛,中意大象個鼻,中意獅子個位 {萬獸之王ar mar xd} 98)你打字快唔快? 快到連我部最勁電腦都跟唔到 Xd 你篇一百問我笑到停唔到`
|
網主回覆
ha,如果令你笑唔到ge話就唔叫paco ge一百問nar xd Posted at 2008-01-24 07:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
40)做過最糗既事系? 上次屙尿個時冇關門...
唔洗講出黎ga bo
|
網主回覆
唉,愁到仆街 Posted at 2008-01-21 03:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`小高[: 於 2008-01-19 01:01 PM 發表:
懶系高咁-_-xd
|
網主回覆
邊有懶係高咁ar?!!!
唔好同等nar,等某人快d開始nar~ Posted at 2008-01-21 03:57 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
貓.*2 於 2008-01-18 09:41 PM 發表:
你都幾得閑喔..! 你係自問自答? 你答d問題勁搞笑...!!
|
網主回覆
你都傻豬黎ger! 緊係唔係nar! Posted at 2008-01-21 03:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
- Hapiiiii * 於 2008-01-18 09:02 PM 發表:
' 心地好,天真無邪,善良, 純潔
|
網主回覆
yo唔yo @@? xd Posted at 2008-01-21 03:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
= =野人情@@? Posted at 2008-01-21 03:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|