|
1月28日~.~ |
|
今日起身講左第2句野就係出黎未ar,到我nar.因為我呀哥同我ge廁所happy緊,等左好耐都唔出黎,咁就搞到我7:50分先出門口!~.~! 哦,7: 50分咋下話!!!!"."! 我7點半先出門口而家會曠課ga nar! 7點50先出門口,?! 番到去咪姐係放學 ?!!= =
咁我就即刻沖落黎飛的,的士哥哥話唔知聖玫瑰係邊= =?! 跟住解釋左一陣之後話聖玫瑰個頭放底我nar~ 咁又曬到我7分中,
姐係大概7:58分先開車,!
哦,原來個的士司機哥哥係拓海,佢 竟然8:05分去到聖玫瑰附近!!!不過我個頭有d暈姐~ 跟住買左個好貴ge 3蚊蛋"達"and好貴ger 4個半一個香腸包!! 無理不能屈我機!!! xd !
咁就7個半,貴到仆街,! 點知上到第2堂,開始餓咋mar~~!! oh yoyo yeah~.~"
跟住都冇乜野講,只不過放學諗住番屋企個時,等巴士等左我一個中~.~ 19號! 認住佢!下次你要上19號個時比少1毫!比個下馬威佢!睇下佢下次仲敢唔敢咁串!! haha
跟住搞左個blog ~" 不過得幾張相,未有時間入,應該話冇合照入~so你地快d同我影相nar^^
|
| 發表時間:2008-01-28 06:41 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
♥BU '!!---我好yo 咩@.@? xd Jacky---我only for bread 咋wor~.~ 德' ---白痴妹,個個比少一毫佢都仆街nar^.^ saik_fb ---你都傻豬黎ger~~" -.琪仔`--- 估唔到你呢期醒左wor ! haha kasunni_tong ---=0=!潼姐..... san621 --- 班長san,thq唷xd
|
|
|
san621 於 2008-02-01 12:08 PM 發表:
先生""我路過撐你的.. cmcm...
|
|
|
cm for you** 得閒黎cm一下哦,, i"m 彤*,
|
|
|
-.琪仔` 於 2008-01-29 08:49 PM 發表:
一陣俾左個下馬威佢. 佢要我落車:)` 係唔係應該話Paco 叫既`咁呀xd
|
|
|
濠江d早餐仲貴! 呃$$ GE! 莪想問你俾少1毫佢驚唔驚刀係1個問題!
|
|
|
德' 於 2008-01-28 11:35 PM 發表:
白g仔' 比少戈1毫有幾威ar'!?
|
|
|
Jacky 於 2008-01-28 08:57 PM 發表:
7個半早餐..我12蚊呀@@!
|
|
|
♥BU '!! 於 2008-01-28 06:46 PM 發表:
Paco佬*你咁yo既!
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|