PacO 's Life Style◆

1月28日~.~

 

 今日起身講左第2句野就係出黎未ar,到我nar.因為我呀哥同我ge廁所happy緊,等左好耐都唔出黎,咁就搞到我7:50分先出門口!~.~! 哦,7: 50分咋下話!!!!"."! 我7點半先出門口而家會曠課ga nar! 7點50先出門口,?! 番到去咪姐係放學 ?!!= =

咁我就即刻沖落黎飛的,的士哥哥話唔知聖玫瑰係邊= =?! 跟住解釋左一陣之後話聖玫瑰個頭放底我nar~ 咁又曬到我7分中,

姐係大概7:58分先開車,!

  哦,原來個的士司機哥哥係拓海,佢 竟然8:05分去到聖玫瑰附近!!!不過我個頭有d暈姐~ 跟住買左個好貴ge 3蚊蛋"達"and好貴ger 4個半一個香腸包!! 無理不能屈我機!!! xd !

咁就7個半,貴到仆街,! 點知上到第2堂,開始餓咋mar~~!! oh yoyo yeah~.~"

跟住都冇乜野講,只不過放學諗住番屋企個時,等巴士等左我一個中~.~ 19號!  認住佢!下次你要上19號個時比少1毫!比個下馬威佢!睇下佢下次仲敢唔敢咁串!! haha

跟住搞左個blog ~" 不過得幾張相,未有時間入,應該話冇合照入~so你地快d同我影相nar^^

 

發表時間:2008-01-28 06:41 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


pacohou 於 2008-02-01 07:25 PM 發表:
♥BU '!!---我好yo 咩@.@? xd
Jacky---我only for bread 咋wor~.~
德' ---白痴妹,個個比少一毫佢都仆街nar^.^
saik_fb ---你都傻豬黎ger~~"
-.琪仔`--- 估唔到你呢期醒左wor ! haha
kasunni_tong ---=0=!潼姐.....
san621 --- 班長san,thq唷xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



san621 於 2008-02-01 12:08 PM 發表:
先生""我路過撐你的..
cmcm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kasunni_tong 於 2008-01-31 10:32 PM 發表:
cm for you**
得閒黎cm一下哦,,
i"m 彤*,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



-.琪仔` 於 2008-01-29 08:49 PM 發表:
一陣俾左個下馬威佢.
佢要我落車:)`
係唔係應該話Paco 叫既`咁呀xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



saik_fb 於 2008-01-29 03:06 AM 發表:
濠江d早餐仲貴! 呃$$ GE!
莪想問你俾少1毫佢驚唔驚刀係1個問題!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



德' 於 2008-01-28 11:35 PM 發表:
白g仔'
 比少戈1毫有幾威ar'!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jacky 於 2008-01-28 08:57 PM 發表:
 7個半早餐..我12蚊呀@@!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



♥BU '!! 於 2008-01-28 06:46 PM 發表:
Paco佬*你咁yo既!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 6
累積人氣: 50692
每月文章