|
累~.~ |
|
都有3日冇打blog ~.~! 2月5日: 影相~.~ d相遲d upload比你地睇^^ 因為d相而家我都未知係邊=0=
2月6日至2月8日 ~.~ 廣州Ing...
2月8日10點15分打blog,詳細內容,遲d再打,好累,訓陣先 ~,~ {P.s 我番左黎澳門ga nar@#@ xd}
|
| 發表時間:2008-02-08 10:17 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
ahh 於 2008-02-11 12:44 PM 發表:
- 經過* - 俾個Cmm仔你!
|
|
|
cm4u:) 新年快樂! 情人節快樂! babiiiiii:) 我就快生日lo 幫手籌集218個cm仔比我吧^^ thx u=]
|
|
|
Ah潼. 於 2008-02-08 10:16 PM 發表:
綠色底睇到隻眼好花@_@'
|
|
|
♣ * Snow!.|| 於 2008-02-08 01:42 PM 發表:
廣州唔係好多人咩!? =-=
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|