呢幾日冇打blog咁耐,真係唔好意思ar@@,因為沈迷左天龍8部online呢隻game!真係ok好玩ga,大家一齊玩Nar!最多我帶你地up lv na!xD,我都算唔話得na掛@@xD
********************************************************************************** to : 順,芯,細欣,Sin,波姐,抽筋等人,sorry,琴日冇同你地去唱K,原因係我好累ar@@! 下次Nar,一定到ah! xD
***********************************************************************************
問番大家先,你地有冇覺得我個Blog唔同左呢?! 係咪令左好多好多呢?! 我知你地一定會話係xD! 就算你地覺得唔係都要話係ar@@"! xD, 個Blog之所以咁令係要多謝芯姐and suki姐,佢地2位幫我整左好多野,辛苦曬na,下次幫番你地整下xD
P.S ,個blog個背景,係咪有個籃球架同個男仔ger? 個男仔唔係我黎ga,千其唔好誤會xD,特技黎Ga姐! xD
**************************************************************************************
打番今日先,今日神咁早起左身,不過係下午2點中xD,起左身之後第一句講ger野就係.........: 快D Nar!好急ah@@",其實係我呀哥去緊廁所@@! 5分中後, 舒暢先之後,同呀哥猜包剪搥! 輸左落街買早餐,正統D黎講,係買午餐xD,結果,我贏左,唔好度忌我xD!
食飽飽開天龍8部,嘩,靠! 27lv@@! 係咪好勁xD,快D玩na,你地,帶你地升ah~~xDD! 玩左2粒中之後訓教,訓到打Blog@@!
************************************************************************************
Pac0提提你: 今日係2008年5月4日,溫度98度,濕度95%,空氣胡染指數係中等,(姐係一出親街就會中毒xD)
預告聽日, 聽日係2008年5月5日,溫度不詳,濕度不詳,空氣胡染指數不詳 ,多謝觀看預告xD
*************************************************************************************
最後Nar,就係Cm呢樣野,為左令你地留低Cm,我決定出一條IQ比你地諗,好難Ger!你地一定估唔到!
IQ題: 小明ger老豆有3個仔,大仔叫大明,二仔叫二明,咁三仔你地大家都知係小明Na,今次唔問你小明,問:老豆叫咩名呢?!
留底Cm 答na,唔留你出街會中毒ga,xD
答案:小明個老豆個名就叫 :: 小明ger老豆 <---係咪估唔到呢?!xD!-v-