呢幾日電腦個Mon壞左-v-!跟住今日諗住自己睇下識唔識整na....-.-!大家估下我發現左d咩@@? 個制未插好=0=!!diu! xd
===============================================================================
講番今日先na,今日我地約9點中係二龍侯等!但我一起身而經係9點中lu,xD,因為我係第3主力ah ma!xD,威呢?!kaka!
跟住收到一連串ger電話攻擊-v-!正確d黎講係粗口電話大集會^^xD,聽完粗口即刻飛去二龍侯! ah扯! 去到仲有一分中剩! 先到我地比賽,都唔知吹到我咁急做咩xD,搞到人地連廁所都唔去就"標"過黎~
比賽開始了,一開頭人地禁住我地黎踢-v-,踢踢下,情況開始唔同左,不過都係比人禁住黎踢,唔同左ger係,係比人禁住黎踢,禁得更嚴重xD,你以為我話我地禁番住佢地黎打ah? xD,你都傻豬豬黎ge! ha
球賽雖然成場比佢地禁住黎踢,但結果都係佢地win左xd,我地輸幾多唔話你知@@"等你心思思~ ,,休息左一陣,馬上就要開始季軍賽! 哈,季軍賽仲精彩過冠軍賽xD!
今次,季軍賽係由我地s3b班對s2c班,
s3b正選成員包括: 隊長:高佬,第一主力:達哥,無敵前鋒: Pac0 -v-xD! ,垃圾後偉: 廢政xD ,甩手龍門: 成仔=.=
s2c正選成員包括: 隊長: 捉棋哥xD,第一主力: xxx{唔清楚},第二主力: 肥仔黎ger@@,後偉: 都係肥仔黎ge-.-.龍門:抽筋爺
好,球賽正式開始! 今次終於輪到我地禁住人黎踢na! xD! 上半場3:0領先,下半場先精彩,由無敵前鋒Pac0偷左一球靚波之後,快速控球控上去,傳中,傳了一球勁靚ger比第一主力達哥,不過可惜ger係佢係禁區打飛機-v-{ja係禁區射飛機xD} ,唉,不過算na,機會不斷咁黎xD
好na,無敵前鋒Pac0終於要發輝出真實力,第一前鋒達哥傳了一球唔靚ger波比Pac0,但幸好Pac0技術非凡,所以人人都叫我朗拿Pa,或者碧Co xD! ,將呢球傳得唔靚ger波"樓轉"! 大腳抽射! 不過最後雖然係"達Q"-.-但實力可加,直得支持xd
唔好咁多na.最後結果係 x:y,都係唔話你地知,不過總之係我地win左na! xD,開唔開呢你地~.~
=============================================================================
四川地震你地都知咩事ga na-.-四川d人真係好慘T^T,所以我地可以幫得佢地幾多就幾多na.-_______-聽講死亡人數可能達至50000人=0= ,再加上,80年代D父母只可以生一個小孩...到而家應該差唔多大學..如果因為就咁樣而冇左,佢地真係咩都冇曬..! so我地盡可能都將多餘ge錢捐出....
=============================================================================
傷心事講完,又係時候問番個iq題Nar!
有一日,一個老人開生日派對,好熱鬧,好多人,5分中之後就有個男人黎同佢講生日快樂之類個D野,但佢講左福如東海,長命百歲...個老人即刻講粗口同踢左佢走。點解呢? 知道ger就留Cm na,唔知ger就估下na`唔留Cm,訓教搵唔到周公xD