PacO 's Life Style◆

班際足球賽第三名!-v-

 

       呢幾日電腦個Mon壞左-v-!跟住今日諗住自己睇下識唔識整na....-.-!大家估下我發現左d咩@@? 個制未插好=0=!!diu! xd

===============================================================================

     講番今日先na,今日我地約9點中係二龍侯等!但我一起身而經係9點中lu,xD,因為我係第3主力ah ma!xD,威呢?!kaka!

跟住收到一連串ger電話攻擊-v-!正確d黎講係粗口電話大集會^^xD,聽完粗口即刻飛去二龍侯! ah扯! 去到仲有一分中剩! 先到我地比賽,都唔知吹到我咁急做咩xD,搞到人地連廁所都唔去就"標"過黎~

    比賽開始了,一開頭人地禁住我地黎踢-v-,踢踢下,情況開始唔同左,不過都係比人禁住黎踢,唔同左ger係,係比人禁住黎踢,禁得更嚴重xD,你以為我話我地禁番住佢地黎打ah? xD,你都傻豬豬黎ge! ha

    球賽雖然成場比佢地禁住黎踢,但結果都係佢地win左xd,我地輸幾多唔話你知@@"等你心思思~  ,,休息左一陣,馬上就要開始季軍賽! 哈,季軍賽仲精彩過冠軍賽xD!

     今次,季軍賽係由我地s3b班對s2c班,

s3b正選成員包括: 隊長:高佬,第一主力:達哥,無敵前鋒: Pac0 -v-xD! ,垃圾後偉: 廢政xD ,甩手龍門: 成仔=.=

s2c正選成員包括: 隊長: 捉棋哥xD,第一主力: xxx{唔清楚},第二主力: 肥仔黎ger@@,後偉: 都係肥仔黎ge-.-.龍門:抽筋

    好,球賽正式開始! 今次終於輪到我地禁住人黎踢na! xD! 上半場3:0領先,下半場先精彩,由無敵前鋒Pac0偷左一球靚波之後,快速控球控上去,傳中,傳了一球勁靚ger比第一主力達哥,不過可惜ger係佢係禁區打飛機-v-{ja係禁區射飛機xD} ,唉,不過算na,機會不斷咁黎xD

    好na,無敵前鋒Pac0終於要發輝出真實力,第一前鋒達哥傳了一球唔靚ger波比Pac0,但幸好Pac0技術非凡,所以人人都叫我朗拿Pa,或者碧Co xD! ,將呢球傳得唔靚ger波"樓轉"! 大腳抽射! 不過最後雖然係"達Q"-.-但實力可加,直得支持xd

     唔好咁多na.最後結果係 x:y,都係唔話你地知,不過總之係我地win左na! xD,開唔開呢你地~.~

=============================================================================

       四川地震你地都知咩事ga na-.-四川d人真係好慘T^T,所以我地可以幫得佢地幾多就幾多na.-_______-聽講死亡人數可能達至50000人=0= ,再加上,80年代D父母只可以生一個小孩...到而家應該差唔多大學..如果因為就咁樣而冇左,佢地真係咩都冇曬..! so我地盡可能都將多餘ge錢捐出....

=============================================================================

          傷心事講完,又係時候問番個iq題Nar!

有一日,一個老人開生日派對,好熱鬧,好多人,5分中之後就有個男人黎同佢講生日快樂之類個D野,但佢講左福如東海,長命百歲...個老人即刻講粗口同踢左佢走。點解呢? 知道ger就留Cm na,唔知ger就估下na`唔留Cm,訓教搵唔到周公xD

發表時間:2008-05-17 02:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


LemonKiss 於 2008-05-25 10:46 AM 發表:
-CM 4 U'
-你都幾搞笑'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pacohou 於 2008-05-25 08:55 AM 發表:
theweek1124 --- =v=! xD=] 唔記得左~.~
ahh --- 你係讚緊我定踩緊我 =v=xD
RiO123 ---咁流ga你=v=xD
`Din ---太流na你~~ xD
sukileong --- thq
`'S.v,,* ---你一講左個ans之後個個跟住你講-3- xD
德' ---算吧na,你冇得救ga na xD=v=!
健 --- 哈=v=
.♥Saiian ---不嬲有愛心個咋~,~ xD
siok仔.---你係咪自己估ga~
Albee'' ---你有冇捐$$先=v=xD
Sin' --- 哈,不嬲勁開哥炸!-v-!你ger直覺收得被na!haha!
KICO0807 --- thq!
♥BU '!! ---唔係你估~,~
MILKY* --- xD=v=thq!
Jacky2008 ---係"歲"-v-
WING940101 ---thq!!
Cookieyan --- thqthq!
SoSo824 ---哈哈,我太強na xD
SHIRLEYKAI ---xD,我見到,肥婆+2黎左ah ma!xD
kiss_beeeb --- xD,8婆胡聘婷http://blog.qooza.hk/pacohou上去cm唔係打暈你! haha!
KaRIN1994 ---haha! =v=岩岩地咁na xD
YAN ---haha!冇錯xD
sunnyick ---算吧na~,~ xD
scotti_si ---多謝~,~ xDD
LUBLOVE ---算吧na,粒姐你xD
GiaN ---thq~,~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



GiaN 於 2008-05-22 10:27 AM 發表:
路過] cM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LUBLOVE 於 2008-05-21 01:47 PM 發表:
*.,


yoyo.,
學到本大粒粒小姐ge1半再1半ge功力wo " kee
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



scotti_si 於 2008-05-21 12:23 AM 發表:
CM *
咁叻既?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sunnyick 於 2008-05-20 08:45 PM 發表:
HAHA 梨cm串你ge..唔好意思...拿了你的冠軍..hehe..講笑
大家都打得唔錯
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



YAN 於 2008-05-20 08:22 PM 發表:
個老人家今年100碎????
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KaRIN1994 於 2008-05-20 07:58 PM 發表:
- cM到~~
' 係咪因為佢戈時係100歲生日呀??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiss_beeeb 於 2008-05-20 07:00 PM 發表:
傻仔羅智豪.. www.xanga.com/kiss_beeeb 上去cm唔係打暈你!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SHIRLEYKAI 於 2008-05-20 05:35 PM 發表:
YO' +2來也xd !'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 81
累積人氣: 51047
每月文章