PacO 's Life Style◆

再次廣州遊車河!!

 

             呢幾日發現左隻game,  Diabo2,雖然之前玩過,但重玩之磁味仲正^^! so冇乜點打blog~xD,講番今日先na,應該講番星期六至岩!

            星期六好早咁起左身,因為係最後一日番課餘活動!=v=!  本身想唔番,但最後一日,比d面佢na,同埋以為會有好多人都番.....

一番到去,平時ger話起瑪有10幾人,但今日出乎意料地-v-有4人^^計埋我wo~ wawa!真熱鬧xD!跟住我同呀sir講:今日唔係應該最多人番至係咩= =?,佢話: D人就係因為最後一日先黎個唔番=v=xD!

           係個到打左陣波,,已經開始有中暑ger feel lu~,~爽ah!=v=! 之後去金城食野and then 2點半去高美士練波,而未去練波

ger時間就去左鋒哥屋企睇第十九層地獄=v=! 但係去佢屋企之前,我地係二龍侯個邊一路行一路問佢: 你屋企遠唔遠ga?遠ger唔去

ga na wo! 佢話: 好近ja ma,係呢到附近! 咁我地再多10分中到,我忍唔住再問: 到你屋企未ah?!?!?!!,佢答: 到na!咁心急做咩!!

咁我地再行多10分中到: 到未ah你屋企?!! 我屋企都就到na= =!!,佢話 :真係到na,唔呃你=v=! ,再行多5分中!真係到na^^,但我

地前前後後總供行左25分中ger路,但佢話係二龍侯個邊話附近^^!真可愛ga ja = =!!!!! 跟住開始睇碟,操雞巴! 無聊到q咁

@@!!!!內容講呀嬌幫朋友,搞到自己#@%@#%!@$!,總之好無聊na,不過你地記住睇wo xD!

=============================================================================

     跟住on9陳打黎話唔洗練波-.-凸! 跟住老豆打比我話我呀爺今日生日要去慶祝=v=!我話:好! 呀爺生日點可以唔去!^^! 不過我

估唔到ger係佢竟然同我講: 咁你快d番屋企換3 na, 我地5點中出發上廣州ah^^! 我話: 廣州?!!?!?!?!?!?!?!=v=! 唔去得唔得!

老豆:又係你話一定要去 ger,唔比反口,快d 番屋企換3 !

就係咁,比佢"的"左上去廣州!

=============================================================================

     去左一間叫左漁民新村ger  hi擺酒家到=v=難食到嘔電@@! 估唔到我唐呀哥羅智都係到=v=! 食到咁上下,去呀爺屋企住一晚,

我以為今日可以大教訓na^^ so就諗住3,4點先訓^^,then我呀爸同我講 : 喂,你仲唔訓? 我話:慢慢黎na,洗乜急ja!佢話:你屎忽

就唔急,聽日一早7點中起身番澳門na!!!我話 :下?!!?!?!??!你而家先同我講!!!!!!!老豆: zzzzzzzz~~! 我個時隨左即刻愛上我老

豆之外,再諗唔到任何野係可以多謝到佢^^!!!!! 跟住即刻飛去床zzzzzz~

=============================================================================

       7點中同周公離別後,上車番澳門,跟住番到hm,打blog~ 又係一個無聊廣州游~ ~

=============================================================================

Pac0提提你: 黎緊呢兩個星期,大家應該都會開始exam,比D心機溫習na,唔好成日打機or出街or拍拖na,比d心機溫習,過左exam

之後就有好多時間玩ga na!

===============================================================================

今次唔出iq題na,廢是你地話成日諗我d  iq題諗到exam諗唔到野ah!=v=xD,留cm ah!唔留cm考試科科爆江ah! xD

發表時間:2008-05-25 10:51 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


pacohou 於 2008-06-07 08:52 PM 發表:
kinfai415 ---錯na,我係順德人-.- xD!
yoyo129 ---打左5晚冇訓過xD
-'`多doll*2 ---你梗笑得出ga! xD
suyiyi ---thq!
Babet0ng ---咁咪好lor,佢知你平時唔夠訓ah! xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Babet0ng 於 2008-06-03 08:49 PM 發表:
第19層地獄-v-'
尼套野.. 搞到我系永樂訓覺甘滯 ..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



suyiyi 於 2008-06-01 10:57 PM 發表:
CM '
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



-'`多doll*2 於 2008-06-01 03:53 PM 發表:
cm'廣州之旅' 哈哈^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo129 於 2008-06-01 03:41 PM 發表:
-c0mmet♥
打得那麼{長}'.
很耐時間Ma!?=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kinfai415 於 2008-06-01 03:37 PM 發表:
=]

物你係廣州人@@?me 2xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pacohou 於 2008-06-01 01:51 PM 發表:
siok仔. ---簡直愛上佢一萬年加底na xD
theweek1124 ---哈,勁呢! 湖人win左西岸冠軍Nar!!
Buu'× ---串我咁話na wo?@@ xD
KaRIN1994 --- haha! thq ka-rin
LUBLOVE ---哈哈,係wo,我唔記得左xD
♥WAI2'! ---haha!算你知驚na xD
- YaN`` xD!-v-係咪嚇到你留底左cm呢xD
`Din ---哈.你打左字na xD! 你都要加油ah!
rio123 ---我都唔想GaT^T!
LemonKiss ---thq for your cm!
Jacky2008 ---呢期日日都咁7=v=
ming789456 ---梗記得Nar!8婆ming ah ma xd
sukileong ---咁祝你科科爆江na xd ,just a joke~
kiss_beeeb ---咁都唔洗打7我下話xd,就係知你上黎睇iq題先專登唔出xD
Sin' ---游車河wo!!!=v=!!!!!溫習na你xD,就exam na~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sin' 於 2008-05-31 07:58 PM 發表:
行下Jaa ma.又唔洗死=V='
我考完Luuuu.
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiss_beeeb 於 2008-05-30 05:26 PM 發表:
打柒你ah!!! 我上黎為左睇iq題..你唔出iq題..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sukileong 於 2008-05-28 06:57 PM 發表:
....我都就黎exam啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 41
累積人氣: 50840
每月文章