呢幾日發現左隻game, Diabo2,雖然之前玩過,但重玩之磁味仲正^^! so冇乜點打blog~xD,講番今日先na,應該講番星期六至岩!
星期六好早咁起左身,因為係最後一日番課餘活動!=v=! 本身想唔番,但最後一日,比d面佢na,同埋以為會有好多人都番.....
一番到去,平時ger話起瑪有10幾人,但今日出乎意料地-v-有4人^^計埋我wo~ wawa!真熱鬧xD!跟住我同呀sir講:今日唔係應該最多人番至係咩= =?,佢話: D人就係因為最後一日先黎個唔番=v=xD!
係個到打左陣波,,已經開始有中暑ger feel lu~,~爽ah!=v=! 之後去金城食野and then 2點半去高美士練波,而未去練波
ger時間就去左鋒哥屋企睇第十九層地獄=v=! 但係去佢屋企之前,我地係二龍侯個邊一路行一路問佢: 你屋企遠唔遠ga?遠ger唔去
ga na wo! 佢話: 好近ja ma,係呢到附近! 咁我地再多10分中到,我忍唔住再問: 到你屋企未ah?!?!?!!,佢答: 到na!咁心急做咩!!
咁我地再行多10分中到: 到未ah你屋企?!! 我屋企都就到na= =!!,佢話 :真係到na,唔呃你=v=! ,再行多5分中!真係到na^^,但我
地前前後後總供行左25分中ger路,但佢話係二龍侯個邊話附近^^!真可愛ga ja = =!!!!! 跟住開始睇碟,操雞巴! 無聊到q咁
@@!!!!內容講呀嬌幫朋友,搞到自己#@%@#%!@$!,總之好無聊na,不過你地記住睇wo xD!
=============================================================================
跟住on9陳打黎話唔洗練波-.-凸! 跟住老豆打比我話我呀爺今日生日要去慶祝=v=!我話:好! 呀爺生日點可以唔去!^^! 不過我
估唔到ger係佢竟然同我講: 咁你快d番屋企換3 na, 我地5點中出發上廣州ah^^! 我話: 廣州?!!?!?!?!?!?!?!=v=! 唔去得唔得!
老豆:又係你話一定要去 ger,唔比反口,快d 番屋企換3 !
就係咁,比佢"的"左上去廣州!
=============================================================================
去左一間叫左漁民新村ger hi擺酒家到=v=難食到嘔電@@! 估唔到我唐呀哥羅智都係到=v=! 食到咁上下,去呀爺屋企住一晚,
我以為今日可以大教訓na^^ so就諗住3,4點先訓^^,then我呀爸同我講 : 喂,你仲唔訓? 我話:慢慢黎na,洗乜急ja!佢話:你屎忽
就唔急,聽日一早7點中起身番澳門na!!!我話 :下?!!?!?!??!你而家先同我講!!!!!!!老豆: zzzzzzzz~~! 我個時隨左即刻愛上我老
豆之外,再諗唔到任何野係可以多謝到佢^^!!!!! 跟住即刻飛去床zzzzzz~
=============================================================================
7點中同周公離別後,上車番澳門,跟住番到hm,打blog~ 又係一個無聊廣州游~ ~
=============================================================================
Pac0提提你: 黎緊呢兩個星期,大家應該都會開始exam,比D心機溫習na,唔好成日打機or出街or拍拖na,比d心機溫習,過左exam
之後就有好多時間玩ga na!
===============================================================================
今次唔出iq題na,廢是你地話成日諗我d iq題諗到exam諗唔到野ah!=v=xD,留cm ah!唔留cm考試科科爆江ah! xD