PacO 's Life Style◆

完成補考

 

        呼~~鬆左一口氣,補完考ah ma因為,我就覺得補考得麻麻地,唔知你地補考成點呢?定係唔洗補考直升呢,?定係直留ah,xD!=v=! 因為就補考so又去左台山m記"溫習"na=.=所以冇打blog咁耐~,,,~

           因為去左台山m記,但今次冇玩撩師奶個d na,因為食過lemon仲唔驚酸咩=v= xD! 咁就溫習na!溫左5分鐘.Da黎左,因為佢補完考,但又想黎搞亂檔-v-!我地受唔住引誘同佢玩左幾鋪之後搞到唔想溫,繼續玩...= =!

          佢黎到同佢玩左幾鋪阻大dee,如果輸左要請嬴個家一杯奶茶,我嬴左幾杯xD!阻大dee王子唔係浪得虛命!xD! 玩玩下見到幾名女孩子來了-,-全場目光都集中曬呢幾名女孩子身上,因為實在太美了!!!!鼻血流光光了xD!

         後尾我地玩輸左ger過去撩佢地-3-因為實在太美了,眾人齊淆底xD! 但後尾都係玩了,個鋪我揸住3條dee,3條ace! 想輸到幾難xD!=v=,玩左一陣,我秒殺完佢地之後,某人輸左,但因為過分靚,佢都係唔夠擔,xD!跟住算na,放過佢=v=

          玩玩下不知不覺而經4點.....再唔溫習就要留班ga na-...-! 跟住溫左陣,肚餓,去食野,食到4點半,眼訓,番左hm zzz=v=! 又冇溫過咁制.....

***************************************************************************************

           呢幾日,日日都落雨,你地出街一定要ah,唔好因為懶得揸住而唔帶ah,我上次先享受完天然水,感覺好難頂ga-.-!

同埋呢,呢期你地覺唔覺好多天災,之前ger"海笑",四川大地震,嚴重ger颱風,美國個邊龍卷風,仲有近期ger洪水災害! 真係好嚴重,!!

所以你地一定要珍惜身邊人ah!

***************************************************************************************

Pac0提提你:  今日6月14號,大家要出街好今日好出na,因為今日個天氣都唔錯ah,起瑪冇落雨,尢期是大家鐘意出去打籃球或足球g

er今日好出去打nar^^xD

***************************************************************************************

                               聖玫瑰生活相,講過會再附上ga ma!唔講大話ga我xD!

新橋打波影ger@@"

物理堂影ger好似

慈青"型"  去過我相保ger都見過ga na@@

 

發表時間:2008-06-14 02:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


pacohou 於 2008-06-21 09:31 PM 發表:
OX123 ---飲茶食飽收唔收我茶錢ga? xD
KUaN123 ---我未知升唔升到ah ma~
♥SECI' ---你都知好耐冇黎呢,垃圾2號!xD
siok仔. ---咁都要串一串我-3-xd
Rio ---唉,星期一就知結果nar@@
Niki_086 ---cm咁就算na?xD,thq!
♥BU '!! --- 我發覺你行動真係怪怪地xD
Weng_Man ---謝ger! xD!-v-
Babet0ng ---但求冇樣衰到就得nar@@xD
LB02012034 ---thq!
theweek1124 ---千其唔好留ah@@!湖人出左局ah!!!!!!!!!!!=v=
KWan_Angel ---thq for you!!!!!!!!!!!!!!!!!xD ,學番你ja xD
SIUCHA520 ---哈哈,咁你ja係專登入黎串我ja?xD!未知ah=,=
Sin' ---哈,公起你na咁就,我星期一就知nar@@
siuwalove ---thq~
Cherry. --- ................... 講笑ja下=v=xD!
chocho61 ---楚姐,軍曹之fd子xD,thq
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



chocho61 於 2008-06-19 05:39 PM 發表:
@u@ * CoMmEnT ]' yOU ''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cherry. 於 2008-06-19 12:12 AM 發表:
Pass by.
你很像姣婆 haha
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siuwalove 於 2008-06-18 05:02 PM 發表:
c0m23nT'!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sin' 於 2008-06-17 06:25 PM 發表:
我Pass左Naa'
Good luck.!
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUCHA520 於 2008-06-16 08:49 PM 發表:
- V-` cm! 你升吾升到'?
我就直升拉! *3*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KWan_Angel 於 2008-06-16 07:17 PM 發表:
comment for you!!!~ xd >
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



theweek1124 於 2008-06-16 11:34 AM 發表:
成個星期冇黎-v-'
你講到咁樣溫法..想唔留都幾難啦xD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LB02012034 於 2008-06-15 09:37 PM 發表:
路過滴
cm4u"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Babet0ng 於 2008-06-15 08:25 PM 發表:
Comment for paco;
paco好似右令仔左波@@!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 113
累積人氣: 50799
每月文章