呼~~鬆左一口氣,補完考ah ma因為,我就覺得補考得麻麻地,唔知你地補考成點呢?定係唔洗補考直升呢,?定係直留ah,xD!=v=! 因為就補考so又去左台山m記"溫習"na=.=所以冇打blog咁耐~,,,~
因為去左台山m記,但今次冇玩撩師奶個d na,因為食過lemon仲唔驚酸咩=v= xD! 咁就溫習na!溫左5分鐘.Da黎左,因為佢補完考,但又想黎搞亂檔-v-!我地受唔住引誘同佢玩左幾鋪之後搞到唔想溫,繼續玩...= =!
佢黎到同佢玩左幾鋪阻大dee,如果輸左要請嬴個家一杯奶茶,我嬴左幾杯xD!阻大dee王子唔係浪得虛命!xD! 玩玩下見到幾名女孩子來了-,-全場目光都集中曬呢幾名女孩子身上,因為實在太美了!!!!鼻血流光光了xD!
後尾我地玩輸左ger過去撩佢地-3-因為實在太美了,眾人齊淆底xD! 但後尾都係玩了,個鋪我揸住3條dee,3條ace! 想輸到幾難xD!=v=,玩左一陣,我秒殺完佢地之後,某人輸左,但因為過分靚,佢都係唔夠擔,xD!跟住算na,放過佢=v=
玩玩下不知不覺而經4點.....再唔溫習就要留班ga na-...-! 跟住溫左陣,肚餓,去食野,食到4點半,眼訓,番左hm zzz=v=! 又冇溫過咁制.....
***************************************************************************************
呢幾日,日日都落雨,你地出街一定要傘ah,唔好因為懶得揸住而唔帶ah,我上次先享受完天然水,感覺好難頂ga-.-!
同埋呢,呢期你地覺唔覺好多天災,之前ger"海笑",四川大地震,嚴重ger颱風,美國個邊龍卷風,仲有近期ger洪水災害! 真係好嚴重,!!
所以你地一定要珍惜身邊人ah!
***************************************************************************************
Pac0提提你: 今日6月14號,大家要出街好今日好出na,因為今日個天氣都唔錯ah,起瑪冇落雨,尢期是大家鐘意出去打籃球或足球g
er今日好出去打nar^^xD
***************************************************************************************
聖玫瑰生活相,講過會再附上ga ma!唔講大話ga我xD!
新橋打波影ger@@"

物理堂影ger好似

慈青"型" 去過我相保ger都見過ga na@@
