哈哈,我畢業na,大家等唔等我高興呢,haha!
************************************************************************************
跟住呢幾日都ok無聊,日日晚黑11點都去達哥屋企打機,打完就睇波,就咁樣過呢幾日,但琴日就例外,聰和抽筋打黎叫去唱k,本身超攰,唔想去,但後尾都係比佢地迫左去.
我地約12點皇朝等,點知我12點2去到,我以為會比佢地鬧到仆佳,點知我去到打比佢地,佢地先換緊3!!!要我自己一個去住dream先..
去到唱左10幾隻歌仔,佢地終於捨得黎nar,包括: 聰,抽筋,抽筋嫂,同埋高手nicole=,=! 跟住吹左陣水,開始玩,一開頭玩估唔到佢咁勁,玩玩下越黎越勁= =玩到我地飲完一杯又一杯,後尾個8婆仲要玩玩下玩2杯.......後尾好才忍手唔玩住,唔似好似上次咁去鏡湖就仆佳na xd
後尾高手叫埋佢d fd,玩完就閃nar@@
***************************************************************************************
今日好累ah,想訓教ah,so唔再打其他野na,比張Mix-Boy合照你地睇nar~
