呢幾日,好似27定28號去左唱k,見到條女就似stephy^^!!! {P.S.: Stephy係我女神@@}
so就專登同佢玩左幾鋪,佢15/20都ok勁wo,不過肯定廢過我xd
29,30號好似係屋企zzzzzz ...
7月1就開學禮=v=我讀聖若瑟xd..遲d有校服照! 一入到去,比個miss話左我地上課室先,嘩,ok 多人,個時食緊香口膠的我,唔
記得入去之前吐左佢,第一句就比班主任吊道: 你同我即刻吐左你舊香口膠佢....] 嘩,個時真係瘀全場,課室仲ok多人tim = =,過多
陣,落去排隊,到個熱辣辣ger操場,個校長講左半個中頭野,算,忍!佢講完之後以為可以番課室,黎多個副校講多3個字....他2媽! 過多陣
佢講完以為又可以上課室,點知仲黎多個訓導主任!!!!!!!!!!又講多3個字............最後,又...............冇人nar,xd,你係咪以為仲有呢,
有我唔仲炸左聖若瑟佢xd終於有得上去nar!!上到去發現個班主任傻下傻下,但係又教數學,又50幾歲=v=成頭白hair,..仲之好o咀nar@@
7月2正式上堂=v=見到之前好多讀慈幼...then第一日遲到,比人捉hair,捉到7月4號,ja係今日=..=而家你地所見到ger就係傳說中ger產青Pa!見到面唔可以笑我ga,最多講一個爛gag比你地聽nar hahahahhaha!
***************************************************************************************
除左上面打個D,途中有買3,買左2件adidas...差唔多400=,=,買左2件黃同紅色,係咪好sharp呢? xd
大家有冇工作做ah@@?,有ger,介紹比我得唔得呢?xd ,有ger add我msn傾:[email protected] ,thq
其次呢幾日無聊去左達哥屋企打雀..輸到媽媽聲=v=,達哥嬴到媽媽聲不過我唔係輸得最多,廢政輸左60 xd, !!! hahah
**************************************************************************************
好,爛gag時候到!!!去 gag !!
知唔知點解唔可以係船到講笑話ah? 想知ctrl + a
因為如果係船到講笑話,個海聽到會笑,咁就會引起海嘯 xd