PacO 's Life Style◆

產青Pac0傳

 

        呢幾日,好似27定28號去左唱k,見到條女就似stephy^^!!! {P.S.: Stephy係我女神@@}

so就專登同佢玩左幾鋪,佢15/20都ok勁wo,不過肯定廢過我xd

        29,30號好似係屋企zzzzzz ...

        7月1就開學禮=v=我讀聖若瑟xd..遲d有校服照! 一入到去,比個miss話左我地上課室先,嘩,ok 多人,個時食緊香口膠的我,唔

記得入去之前吐左佢,第一句就比班主任吊道: 你同我即刻吐左你舊香口膠佢....] 嘩,個時真係瘀全場,課室仲ok多人tim =  =,過多

陣,落去排隊,到個熱辣辣ger操場,個校長講左半個中頭野,算,忍!佢講完之後以為可以番課室,黎多個副校講多3個字....他2媽! 過多陣

佢講完以為又可以上課室,點知仲黎多個訓導主任!!!!!!!!!!又講多3個字............最後,又...............冇人nar,xd,你係咪以為仲有呢,

有我唔仲炸左聖若瑟佢xd終於有得上去nar!!上到去發現個班主任傻下傻下,但係又教數學,又50幾歲=v=成頭白hair,..仲之好o咀nar@@

       7月2正式上堂=v=見到之前好多讀慈幼...then第一日遲到,比人捉hair,捉到7月4號,ja係今日=..=而家你地所見到ger就係傳說中ger產青Pa!見到面唔可以笑我ga,最多講一個爛gag比你地聽nar hahahahhaha!

***************************************************************************************

 除左上面打個D,途中有買3,買左2件adidas...差唔多400=,=,買左2件黃同紅色,係咪好sharp呢? xd

大家有冇工作做ah@@?,有ger,介紹比我得唔得呢?xd ,有ger add我msn傾:[email protected] ,thq

 其次呢幾日無聊去左達哥屋企打雀..輸到媽媽聲=v=,達哥嬴到媽媽聲不過我唔係輸得最多,廢政輸左60 xd, !!! hahah

  

**************************************************************************************

好,爛gag時候到!!!去 gag !!

知唔知點解唔可以係船到講笑話ah?           想知ctrl + a

因為如果係船到講笑話,個海聽到會笑,咁就會引起海嘯 xd

發表時間:2008-07-03 09:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


pacohou 於 2008-07-07 07:04 PM 發表:
LUN0801 ---唔係點叫做爛gag xd
PeT2是也'' ---haha,thq
Dada_carlos ---吊,好愁ah=v=
lam_2 ---haha,大家咁話na xd
panx2 ---thq
♥WAI2'! ---咁睇得起我ah wai姐xd
momokoanka ---thq for you
Leongwengi ---你可憐我定笑我= =xd
Sin' ---佢真係幾令!因為佢似stephy xd,不過可惜ah...
sue614 ---係r@@"你應該見到我ga@@
Luc_chon ---咁又係xd
 細K ---睇你個頭=-=梗係xd
plannycheng ---你打錯我個名nar,野人情xd
kuanXkuan ---讀緊2,3校=v=
nancy1993122 ---ha,咁你有冇比我迷倒ah?xd
Jacky ---咁你打飛機都唔夠力wo xd
TOx2 ---一齊產ah^^ xdxd
LemonKiss ---唔係好怪,係勁怪xd
keroro ---你都唔聽人講野,話明爛gag,xd,下,我開心到幾晚訓唔著wo!xd
KUaN123 ---哈,你我讀高一xd
Teng x 2 ---我都冇話想知=v=懶醒!!xd
♥--wing ---哈,你笑多兩笑吊到你化xdxdxd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



♥--wing 於 2008-07-07 03:09 PM 發表:
呵呵!'
產青既paco!@@'
好抵死!!'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Teng x 2 於 2008-07-07 12:00 PM 發表:
見到條女好似stephy..??
hehe~ ~係咪唔知佢叫咩名呢""
我唔話你知,,吹咩 XD"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KUaN123 於 2008-07-06 02:50 PM 發表:
你咁都轉到校=.=
勁--"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



keroro 於 2008-07-06 12:58 PM 發表:
=.= 5知笑5笑好.好爛
係咪好可惜同5到我1班le ...^-^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LemonKiss 於 2008-07-05 05:10 PM 發表:
產青好怪b0r-__-''
paco真係慘;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TOx2 於 2008-07-05 01:14 PM 發表:
產青真慘!__!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Jacky 於 2008-07-05 03:16 AM 發表:
早就聽過=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nancy1993122 於 2008-07-04 11:51 PM 發表:
` 戈個爛GAG N年前聽過 '-V-'

唔知星期幾係M記見到你WOR' 呵呵~*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kuanXkuan 於 2008-07-04 11:32 PM 發表:
你讀聖記ar......
讀幾校.....

Cm Cm.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 100
累積人氣: 50786
每月文章