PacO 's Life Style◆

無奈再產 青上青=v=xd

 

         你地明個title咩意思ga可? xd          ,姐係話我好無奈,產完一次再產多獲^^!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@@可能今日7月7號ger關係=,=所以人都7埋@@    

*********************************************************************************************

               講番今日先,今日一起身,勁難起,訓得戈5粒鐘,好才意志力堅強xd,一出門口,狂風暴雨=v=! 差d唔記得羅umbrella,後尾羅番,不過都係好似冇乜用...

    出到門口,諗住行去搭巴士,因為個時晏左少少,行左條捷徑...點知個條捷徑好多黃金...-.- 搞到我即刻變左楚留香xd..後尾安全冇事到左巴士站,點知d雨而家先開始大,不過我上左車,淋我唔到xd

      搭到差唔多到nar.眼見個鐘差唔多時間夠鐘,一到巴士站落車ger時候.諗住快d落車.點知比幾條8婆食左我位,搞到我遲左30秒=,=我後面d人望住我望到拳頭都揸埋..咁冇計ga大佬=,=我都落唔到xd

       一離開巴士站,把傘唔聽洗..呢個時候黎個開唔到=v=!跟住即刻跑去巴士站有得坐個個位到.開番把傘..但個時而家濕左一半!去到學校門口.天神行個邊,水浸咁.搞到鞋都濕埋,爽yy...番到學校好才冇遲到.唔係個幾條8婆就死梗xd,番學一星期第一次冇比人捉出去罰xd

        跟住終於上曬所有堂..番到屋企訓左一陣...就出去剪頭髮!!!!!我同潘文去左一間我之前剪過頭髮ger salon..跟住我去個到再剪一次.,.因為我地兩個都要剪,但因為佢唔信我,要我剪先.因為我帶佢去,冇理由唔剪先ga mar..咁就剪先nar...

        個老闆越剪越興奮...本身而經唔多頭髮ga nar...但因為我之前自己剪到好核突,so我就叫佢同我剪小小..佢就同我剪剩小小!!!!!!!!!!!!!我當場想捉住佢頭當波踢!!!!!跟住潘文即刻笑到肚到彎q埋....剪完之後.佢就自己去左新馬路剪=v=太醒nar佢...而我就........................................

***************************************************************************************

Pac0提提你:::    今日盧溝橋事變,,7月7日,想當年日本仔話唔見左一粒士兵..話入黎搜...then...........就開波nar!

**************************************************************************************

  

  

發表時間:2008-07-07 07:42 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 pacohou 的日誌)


pacohou 於 2008-07-15 02:44 PM 發表:
rowanna1314 --- haha,你就想xd
sukileong --- 哈,咩叫我好實癮? hahah
Leongwengi ---睇到nar你=0= 係唔係好7 @@
` 細K ---哈哈,你唔好帶頭搞事wor xd
sue614 ---ha,你咁讚我,我怕醜ga wo xd
KaRIN1994 ---再慘d都仲有ah .rin rin xD
CECI~]] ---haha,好r^^一定有機會xd
Teng x 2 ---haha,你錯nar,其實係專串你一個xD
Babet0ng ---哈,唔好咁讚我nar根本就係xD! thq美女ha
MEI_1218 ---哦=0=好文法wor@@ xD!
bforbu ---黎左nar,你見唔到咩?xd
Felicity22 ---thq cm@#@
zoe_promise ---個師父ger中文水平真係去到大學程度!!=0=ha
lam_2 ---hahahaahahahahahah,今日天氣ok好wor! xD
theweek1124 ---唔洗講曬粗口下=0=xD
BKam ---haha,thq 你xD
GONO~ ---haha,高佬哥你咁讚我,我會o咀ga wor xD!
Niki_086 ---你成日黎親都係打呢d ga wor hahaha
yoyo129 ---起到就不用愁水了@@
panx2 ---thq cm
OX123 ---笑k死你tim ah?咁你真係要日日黎nar xd
yoyo129 ---ha,而家打nar~
nei2 ---thq
LemonKiss ---產過都唔係問題,係睇個師父唔順超ja xD!
katy0426 ---ha,個到就快長xD
SIUCHA520 ---係呀,cha姐xD!=v=
carman421 ---thq你個路過~
Sin' ---你讚我令仔左我會開心d=v= xD!
Ilovecheng ---家琪姐...
tu2_1104 ---haha,thq for your cm!=V=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tu2_1104 於 2008-07-14 02:17 AM 發表:
Cm' 嘻'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ilovecheng 於 2008-07-13 10:39 PM 發表:
CMCM....
仲記唔記得我係乜水le?>>??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Sin' 於 2008-07-13 06:56 PM 發表:
終於都見到你個頭Naaa.
可愛左'!
CM=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carman421 於 2008-07-12 04:53 PM 發表:
路過-*
cmcm"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIUCHA520 於 2008-07-11 07:08 PM 發表:
c0mment
好慘w0r你`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



katy0426 於 2008-07-11 02:17 PM 發表:
嘻'
好快長番姐- v-'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LemonKiss 於 2008-07-11 12:47 PM 發表:
真可憐;
又要再產過
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



nei2 於 2008-07-11 06:56 AM 發表:
comment .
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo129 於 2008-07-11 01:49 AM 發表:
等死了!哈哈!!XDD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | 3 | 4 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





pacohou
暱稱: ` Pac0 ★
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
最新文章
2010-06-24
2010-04-04
2010-03-30
2010-03-09
2010-01-14
站內搜尋
日誌統計
文章總數: 140
留言總數: 2718
今日人氣: 3
累積人氣: 51075
每月文章