pakpaktung_合排友!
我這些打波過日子的人___

伊中中女排  暨  伊中中合球 。
qes best~   wo~伊中中!

haha~ 除了這些我還有什麼?my dog吧了!
paktung
暱稱: paktung
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009青年賽
會長盃
2009沙灘合球賽
2009賀歲杯合球賽
完美陸運會
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 2134
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 4 日  星期三   晴天


2008-06-04 分類: 未分類

YO MAN!

3年一度既女排友換波衫!

小朋友們上我XG揀波衫並留言!

乖呀!快D搞掂就有新衫著!

http://www.xanga.com/pakpaktung

 

未揀號碼快D揀!!!



2008 年 5 月 23 日  星期五   晴天


XD 女排友韓燒 分類: 未分類

笑爆咀呀救命。

 

放學打左幾場比賽就閃水啦∼ 廿個小朋友加MISSWONG 向荃灣出發。

 

7點正先係天西出發。

21個人。好嘈0_0

 

分左2張台, 大概係下年B龜一張,下年C龜一張。

食食食食食食食食食,其實D通菜幾好食。仲有D湯好飲。

9唔答8,大家狂燒,我就係到飲湯同食湯渣 -_-向來對韓燒有陰影加冇興趣。

 

林靜儀話幫我食埋我果份,感謝佢。

 

仲有D雪糕正囉。瓜幫我"畢"雪糕,我又幫林靜儀同MISSWONG。=_=

同傻鴨係到吵架"條腸仔係女班架!""條腸係我架!""條腸仔係女班架!""條腸係我架!""條腸仔係女班架!""條腸係我架!"

KAI友...柯曉講故仔,HA~好KAI呀朋友。仲有柯曉狂燒椰汁糕0_0

 

最後狂影相,冼蚊勁多核突姣動作 =_= 笑到KAI晒~~~

廿條友係到阻塞交通∼∼

仲有林靜儀冼蚊佢地係到,薯條點奶油-_-好白痴。

一格12人升降機,足足入左我地班女排友21人。0_0好變態。

 

接著笑到死, 齊齊同MISSWONG講多謝,之後係街不斷大叫"多謝MISSWONG"~

冼蚊係到扮遊行"多謝!黃智穎老師!""多謝!黃智穎老師!""多謝!黃智穎老師!""多謝!黃智穎老師!"

仲要勁認真同大聲=__= 真係勁KAI!

"多謝天水圍天城路十8號伊利沙伯中學舊生會中學體育科黃智穎老師"

成班係到狂玩狂笑-_-

 

冼蚊狂扮大陸哩,個個笑到趴晒地。

 

笑到勁肚痛-_- 哈。今天很搞笑。

 



2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


強人是女C 分類: 未分類

5月5日MISS WONG 生日

 

YO ~ 伊中中女C龜排球學界冠軍。

好強勁呀哩班友仔。

 



2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


哈哈哈~ 合球人=〕 分類: 未分類

今天高興∼

 

哈!早上7時正同3b友去飲茶!仲有my dog!十2,3個?好飽好高興...

番伊中,遲到左30秒!

今日好多大朋友仔呀__呀腸呀騰十川holy。

女仔:我德詒明明慧善

男仔:栗子pascal景泰星任fuck德孔靚輝呀謙嘉喬軒軒

                         haha!展斌,傑佬!我掛住你地 =] ~

 

 

熱身_又係到自high0_0  

同德詒守下守下-_-好正斗∼掂背頭呀唔該!

無聊教練要我地手拖手圍圈圈拉根..

呀腸:有冇d新穎d既數數方式? 之後就狂叫-_- (呀!呀!呀!呀!呀!)

 

分兩面上籃 + 射罰球。景泰仔今日唔係好掂啵!不過佢真係好鬼正斗∼

我十川栗子pasca負責l攻,班細就負責守。 kakakkaka!!

好正斗!  栗子同pascal:久違了的4零!

慧善超得意=]  同佢齊齊係籃低走黎走去∼ha∼

仲有十川發明既"彭"切入∼ 好好笑-_- pascal:"彭""彭""彭""彭""彭""彭""彭""彭""彭"∼

搞到我笑到冇傳波0_0  栗子話:十川唔洗出聲"彭",佢跳一下個地下都"彭"一聲∼ =_=kai~

之後到我地4個防守∼ 玩放棄防守!kakak...4個係籃低跳呀跳轉圈再轉圈0_0搞笑∼

 

1on1 時間!栗子俾人打到上氣唔接下氣,不過真係超神!俾個叻佢。

接著遲到要罰跑跑跑。十川叫我拎住水樽扮傳聖火-_-∼ 仲有pascal景泰扮跑接力!超kai∼

同十川係到拍拍拍拍__最後跑唔晒0_0要做掌上壓∼

 

罰球時間,射射射。閃人∼∼∼

 

今天 的合球練習很高興 =] 哈哈哈哈哈哈∼ 展斌傑佬快回來=] 等著你回來!

 

合球人真可愛。

 



2008 年 4 月 26 日  星期六   陰天


倪伊羚 分類: 未分類

 2008年4月19,26日

去左 良田體育館 攻擊手訓練班 =] 同我個正斗伊ing去。

係得佢先會同我癲去打班。    好正好正~ 感謝倪妹了!

 

個班4堂有2堂都冇去=__= 好kai...  不過個班真係幾好玩~

同上次我去既友愛攻擊班又唔同..另一感覺 ! 可能今次有伊ing陪,開心好多-___-

2堂都冇學到殺波~ 上堂就係到玩欄網 同伊ing係到掟黎掟去=__=又要狂笑~~ 白痴妹。

仲有玩2人防守,我夾另一間學校果d友.. 超爽!!!! 出晒汗-___-  好多滿足感添~

今日3個鐘打比賽 !  分左3隊,,睇上去我地果隊最弱大部份最細果d係晒到~~ ( 2崇德c龜,,xxc龜,,伊ing,,我..setter)

haha...仲要雜軍~~  點知打下打下大家勁夾=]  超開心狂叫-__-  打咁多場嬴咁多場~~hahaha=___=

今日我仲未打番自己水準___ 差d下手同反應。 =__=唉~   不過今日開波好爽!! 轉左第2種開波方法!!

應該係琴日睇完男排..學左郭世安-__- ha....不過幾好用!!   哈哈哈.... 一路打一路叫,,,超高興。

 

yo~~~~~~~~ 打波好正好正。

每次打排球最掛住既竟然係傻鴨!! 哈~~  愛死佢。哩個跳唔起既setter~~~~~~~~

 

仲有快d到下年同番伊ing雷怡敏敏柯曉靜儀蚊一齊夾波就very good啦!! 伊中中..一定可以進步~~~加油吧伊中女排!!