伊中中初中隊∼
2008年4月12日__
1行14人 我德詒明明凱欣凱婷慧善展斌景泰傑佬呀謙呀軒嘉喬星任
哈哈哈...由頭笑到落尾~
雖然輸波,不過真係好開心。能夠同哩班細夾波真係好正好正斗=]
睇住傑佬入波...果刻的確好激動。
仲有我無奈既傳接波失誤的確好無謂。
俾十川話我唔認真,我真係想講哩幾場波係我打合球咁耐最盡力最認真最開心既幾場波。
記得 同展斌傑佬 3人行去7仔買野食0_0好興奮!
要食咸味朱古力!仲要不斷講2寶糖-__-3條友不斷笑無聊野...
雖然真係好無聊,不過又好好笑好開心。
記得3人行去睇肥婆游水-_-傑佬勁開心。
展斌:身知肚明0_0 (極kai)
展斌見到對面隊個女仔,之後係到嘔-__-
記得第1場上半冇展斌係到幫我,真係超辛苦-__-
叫到喉嚨都爛 -0-
記得同展斌2個跑去飲水=__=極白痴。
(講:望下出面)跟住一齊郁腳,超齊∼笑到嘔。
-__-同陳小朋友玩到嘔笑到嘔血。勁多動作=0=
同陳小朋友夾過場波超唔錯。高興!
今日展斌傑佬景泰都有入波,好叻仔。
最後果場真係好可惜=__=唉....好灰。
真係勁想嬴既一場波。/__\ 其實打得幾唔錯......
算啦∼都過左去。
其實真係幾唔開心0_0差d喊埋。不過對住展斌,冇可能喊到 -_-好笑。
睇波 台灣對台灣!超勁0_0展斌傑佬勁激動!(加油加油加油)
後尾同我4位最愛去食雪糕飲奶昔。人生第1次飲奶昔=。=
睇波 好靚仔00 真係好靚仔00 咩事? 台灣高中=] 18號=]
突然,
台:謝謝你的加油 斌:謝謝你嬴了我
台灣友行近展斌,2個握手,之後台灣友鍚左落握住既手到00!笑爆咀-__-
展斌仲要面紅0_0 基佬∼
回程車超激動!
pollyjulio傑佬我展斌kai晒-__-好癲好癲好癲~
包剪石,輸左拍片。
笑到叫到痴晒線。 最正都係"唔好影"~同埋展斌基左果幕=]
最後食完野再歸家,展斌繼續好笑=〕
2008年4月12日這天,難忘的快樂。愛上小小合球友。
|