pakpaktung_合排友!
我這些打波過日子的人___

伊中中女排  暨  伊中中合球 。
qes best~   wo~伊中中!

haha~ 除了這些我還有什麼?my dog吧了!
paktung
暱稱: paktung
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009青年賽
會長盃
2009沙灘合球賽
2009賀歲杯合球賽
完美陸運會
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 27
今日人氣: 2
累積人氣: 2138
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 14 日  星期一   晴天


2008-04-14 分類: 未分類

 伊中中初中隊∼

2008年4月12日__

1行14人 我德詒明明凱欣凱婷慧善展斌景泰傑佬呀謙呀軒嘉喬星任

哈哈哈...由頭笑到落尾~
雖然輸波,不過真係好開心。能夠同哩班細夾波真係好正好正斗=]
睇住傑佬入波...果刻的確好激動。
仲有我無奈既傳接波失誤的確好無謂。
俾十川話我唔認真,我真係想講哩幾場波係我打合球咁耐最盡力最認真最開心既幾場波。

記得 同展斌傑佬 3人行去7仔買野食0_0好興奮!
 要食咸味朱古力!仲要不斷講2寶糖-__-3條友不斷笑無聊野...

   雖然真係好無聊,不過又好好笑好開心。


記得3人行去睇肥婆游水-_-傑佬勁開心。
 展斌:身知肚明0_0        (極kai)
  展斌見到對面隊個女仔,之後係到嘔-__-


記得第1場上半冇展斌係到幫我,真係超辛苦-__-
  叫到喉嚨都爛 -0- 
記得同展斌2個跑去飲水=__=極白痴。
       (講:望下出面)跟住一齊郁腳,超齊∼笑到嘔。


-__-同陳小朋友玩到嘔笑到嘔血。勁多動作=0=
同陳小朋友夾過場波超唔錯。高興!
今日展斌傑佬景泰都有入波,好叻仔。

最後果場真係好可惜=__=唉....好灰。
真係勁想嬴既一場波。/__\ 其實打得幾唔錯......
算啦∼都過左去。

其實真係幾唔開心0_0差d喊埋。不過對住展斌,冇可能喊到 -_-好笑。



睇波 台灣對台灣!超勁0_0展斌傑佬勁激動!(加油加油加油)
後尾同我4位最愛去食雪糕飲奶昔。人生第1次飲奶昔=。=


睇波 好靚仔00 真係好靚仔00   咩事? 台灣高中=] 18號=] 

突然,
台:謝謝你的加油 斌:謝謝你嬴了我
台灣友行近展斌,2個握手,之後台灣友鍚左落握住既手到00!笑爆咀-__-

展斌仲要面紅0_0 基佬∼
回程車超激動!

pollyjulio傑佬我展斌kai晒-__-好癲好癲好癲~

包剪石,輸左拍片。

笑到叫到痴晒線。 最正都係"唔好影"~同埋展斌基左果幕=]

最後食完野再歸家,展斌繼續好笑=〕

 

2008年4月12日這天,難忘的快樂。愛上小小合球友。

 



2008 年 4 月 11 日  星期五   晴天


2008-04-11 分類: 未分類

2008年4月12日 係合球會長盃!∼ 伊中中初中隊!

 

女: 我  德詒 明明 慧善 凱欣 凱婷 

男: 景泰 展斌 傑佬 呀謙 嘉喬 呀軒 耀德 星任 

 

哈!帶住13個小朋友。好得意=] 

好好好!希望今次比賽開開心心,高高興興。

 

嬴.只係一個目標。雖然知道成班小朋友都想嬴,不過還是盡力啦!

第1次同咁大班小朋友去打波∼可能都係最後一次同咁大班小朋友打波。

加油努力!伊中中初中隊。



2008 年 4 月 9 日  星期三   晴天


2008-04-09 分類: 未分類

哩個日記既用處係無用處。

 

其實係咪唔知我係邊位? 其實我都唔知你係邊位。