熊貓貓的日記...
騎 白 馬 的 不 一 定 是 王 子 . . . 他 有 可 能 是 唐 僧 . . . . . . 帶 翅 膀 的 不 一 定 是 天 使 . . . 媽 媽 說 . . . 那 是 鳥 人"
你只是個笨蛋...是無藥可救的笨蛋..
panda1
暱稱: *熊貓仔_']
國家: 香港
« May 2020 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
都幾耐冇打日記呀-口-...
嗚嗚...
好...好緊張呀~>口...
用來耍人的...
又累..死了
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 14
今日人氣: 6
累積人氣: 193
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


哇卡卡~~~>v<""...14/10 分類: 未分類

 今日呢~

有件好好笑既事wo~...........

今日,,由於我唔記得要去街,,所以我同學11點幾打電話比我~

我先記得,,然後我用15分鐘(等於我呢一生人之中,,最快既速度- -)

去梳洗下自己..然後去街~

之後我同我d朋友去左見面地點之後..

見到要同佢會合既果個人啦~

之後突然之間..我有一種好想笑既感覺..

是因為她是在n人之中最突出果個...

大家唔好以為她是個美女哦~

因為她不但醜(嗚嗚...對唔住呀,希望佢唔好怪我-v-)

而且穿的33还很突出,同一般女仔穿的33很唔同..

她是穿黃色3,而且是土黃色3- -""

同佢走在一起..真野人注目呀- -""

不過,,走內左就冇咩事~

之後我們就去左Lam Tin食pizza~

果度d野真係好好味家~

我地食野果陣,,無啦啦講鬼wo~

之後講到高潮時...

...

...

...

...

...

竟然有個人噴飯...........= =||||

佢話佢對面果個人臉上有粒飯...(我隔離果個...- -)

所以好笑到佢噴飯......好無奈呀-口-"

好彩,,我d野食冇事~

但是其他果3個人就....唉...啦~

呵呵呵~

真係好好笑lo~

你地話係唔係啦~^v^






訪客留言 (返回 panda1 的日誌)


Sarah 於 2007-10-16 09:32 PM 發表:
我有留比你嫁~
我幾好人=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yan2146 於 2007-10-15 09:42 PM 發表:
hi~~又係我呀~
我又有留cm呀~- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



panda1 於 2007-10-15 12:18 AM 發表:
喂~你地班人~
留過一次cm就唔留啦~
你地咁衰家~
嗚嗚.......T_T
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]