今日呢~
有件好好笑既事wo~...........
今日,,由於我唔記得要去街,,所以我同學11點幾打電話比我~
我先記得,,然後我用15分鐘(等於我呢一生人之中,,最快既速度- -)
去梳洗下自己..然後去街~
之後我同我d朋友去左見面地點之後..
見到要同佢會合既果個人啦~
之後突然之間..我有一種好想笑既感覺..
是因為她是在n人之中最突出果個...
大家唔好以為她是個美女哦~
因為她不但醜(嗚嗚...對唔住呀,希望佢唔好怪我-v-)
而且穿的33还很突出,同一般女仔穿的33很唔同..
她是穿黃色3,而且是土黃色3- -""
同佢走在一起..真野人注目呀- -""
不過,,走內左就冇咩事~
之後我們就去左Lam Tin食pizza~
果度d野真係好好味家~
我地食野果陣,,無啦啦講鬼wo~
之後講到高潮時...
...
...
...
...
...
竟然有個人噴飯...........= =||||
佢話佢對面果個人臉上有粒飯...(我隔離果個...- -)
所以好笑到佢噴飯......好無奈呀-口-"
好彩,,我d野食冇事~
但是其他果3個人就....唉...啦~
呵呵呵~
真係好好笑lo~
你地話係唔係啦~^v^
|