唉....看來...
我真的想把我自己累死- -
因為今日打完排球之後已經好累了,,
過左一陣之後,就要練啦啦隊呀~
累死了,,誰叫我如此熱愛啦啦隊呢~~-口-o0O~(靈魂出左黎...)
我都想啦啦隊拿第一呀~嗚嗚........---```T^T```---
其實我唔想打日記家~
不過有時無聊,咪打下LO~
仲有~仲有~
我作果個小說叫"[=假冰山..VS..‘真冰山*﹏“"啦~
我作好果陣~請大家幫我推推呀~=]