| «‹ June 2013 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | |
|
2010 年 10 月 3 日 星期日  |
| 2010-10-03 |
分類: 未分類 |
吼吼吼!
本來今日終於買到家教d野
好開心
post上fb
俾人話小學雞
乜家教d野好小學雞咩
唔覺lor
我就響msn罵番話我個人
哈哈
心情暢快xd
呵呵
響今次既事中我得到一個結論
只有小學雞既人會話人地小學雞黎平衡番自己既心理
|
2010 年 9 月 29 日 星期三  |
| 2010-09-29 |
分類: 未分類 |
好野!番埋聽日又有三日假放啦!
繼續響到招人星期六同我MK
唉!不過都係自己一個人去架拉.................
都唔知有咩好講啦 |
2010 年 9 月 28 日 星期二  |
| 2010-09-28 |
分類: 未分類 |
發發 happy b-day
今日週會係咁釣魚
最慘就係miss chow坐響我斜對面
佢隔一陣又望過黎
搞到我訓得超唔好lor
勁驚佢會發現我訓覺
訓幾十秒醒一次
超辛苦lor
另外,
繼續響到招人同我一齊去MK信和買野
雖然依加仲未揾到人
但已經有三個人託我買野
唔想自己一個人去買
所以有冇好心人倍我一齊去呀? |
2010 年 9 月 27 日 星期一  |
| 2010-09-27 |
分類: 未分類 |
突然好想買reborn既匣子同戒子
好啦!用我辛辛苦苦儲左兩年既錢
果d錢真係兩年都無郁過架
但係得$500.....
應該夠買既
好啦!
一於今過禮拜六出去旺角之餘
順便去信和睇下有冇得買先!XDD
p.s.順便響到招人同我一齊去(不過都唔妨會招到=.=''')
係啦係啦係啦!
差d唔記得左講一樣超重要既事
不過講左出黎驚你地接受唔到
所以以下既事要聰明人先睇到:
我今日度高高左2.5cm呀!
好開心呀
如果睇到呢段說話既人千其唔好打我
睇唔到既話問我啦
我好樂意話俾你聽點睇架!
|
2010 年 9 月 26 日 星期日  |
| 2010-09-26 |
分類: 未分類 |
今日去左發哥個生日會
去唱k,諗著都有7至10個人啦
點知得5個....
我,發哥,譚俊豪,聲聲同虫
一入到去玩fb.....
神來也......
唱歌........
做cw.........
吳源發諗著買副牌入去玩
點知淨玩左一局鋤Dee.....
買黎託......
吳源發勁自私lor
佢要左個蛋糕,搞到我地無得食午餐
記得上次去洗腳生日唱k
都係五十幾,包埋午餐
今次六十幾,得個蛋糕,仲要唱得三個鐘都唔夠
俾班人賴死唔走,等左半個鐘先入到
又話補,補補補,補佢個死人頭
無左半個鐘,補得果十五分鐘
感覺到自己俾人揾笨lor
好後悔去左
早知我都炸病唔去啦 |
|