唔知係咪搬左去第2到,,,
唔係自己屋企,,,,
所以每日都唔知做乜好,,,,,
好似好無聊咁,,,,
但係其實又唔係冇野做,,,
我都幾忙下,,,,,
但係個feel就係麻麻,,,
好想快d返去呀!!~
不過算啦,,,,,
都過左差唔多2個星期啦,,,
捱多半個月就得啦....... ><
加油呀!!!
點解咁多人派左成績表之後都好似.........唔係咁好咁,,,,
搞到我都唔知開唔開心好....... ><''
但係我唯有支持各位啦!!
有d乜就記住同人講,,,,
唔好收埋收埋,,,,
會搞到皮膚差,,,
所以為左自己都係同好朋友講好d~~
記住啦!!!! ^^
|